رئیس پلیس راهور فراجا: افزایش جریمه‌ها تخلفات را کاهش داده است/ شماره‌گذاری خودرو‌ها زیر ۳۰ دقیقه انجام می‌شود

15:03 - 16 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۸۴۹
رئیس پلیس راهور فراجا: افزایش جریمه‌ها تخلفات را کاهش داده است/ شماره‌گذاری خودرو‌ها زیر ۳۰ دقیقه انجام می‌شود
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه یکی از راه‌های کاهش تخلفات افزایش جرایم رانندگی است گفت: در سه ماهه اول سال افزایش کاهش تخلفات با افزایش نرخ‌های جریمه انجام شد.

خبرگزاری میزان - نشست خبری سردار تیمور حسینی صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سردار حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح نوروزی شرایطی را رقم زدیم که به کاهش جان‌باختگان منجر شد.

وی افزود: هفت و هشت دهم درصد معادل ۳۹۵ نفر نسبت به سال قبل از شماره جان‌باختگان کاسته شد که نتیجه اقدامات نه تنها پلیس بلکه همه دستگاه‌های ذی‌ربط است.

سردار حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: یکی از دغدغه های همیشگی این بود که دیگر شاهد معطلی مردم در صفوف تعویض پلاک نخواهیم بود و امروز شماره‌گذاری خودروها خوشبختانه کمتر از ۳۰ دقیقه نیز انجام می‌شود.

سردار حسینی در بخش دیگری از اظهاراتش به افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت : حتما افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی یکی از راه‌های مهم کنترل تخلفات و کاهش تخلفات خواهد بود. 

رئیس پلیس راهور فراجا به صراحت عنوان کرد: در سه ماهه اول سال کاهش تخلفات با افزایش نرخ‌های جریمه چشمگیر بوده است.

سردار حسینی گفت: از ابتدای مرداد تا امروز شاهد کاهش آمار جانباختگان بودیم.

وی گفت: طرح اربعین آغاز شده و برای کاهش وقوع تصادفات و روان‌سازی گره‌های ترافیکی، پیش بینی می‌شود ۱۰ تا ۱۵ درصد به نسبت سال گذشته، افزایش نیرو و خدمات داشته باشیم.

سردار حسینی با بیان اینکه همه اقدامات لازم انجام شده است گفت: در طول ایام اربعین سال گذشته تمام تلاش ما بر این بود که مراسم را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

وی همچنین افزود: پلیس وظیفه دارد همه  تخلفات را با جریمه اعمال قانون کند و اگر فردی تخلف نکند، پلیس با او کاری نخواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *