اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران از امروز

10:37 - 21 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۵۴۳
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران از امروز
رئیس پلیس راه استان از ممنوعیت تردد هرگونه موتورسیکلت در محور‌های هراز، فیروزکوه و کندوان از ساعت ۱۲ امروز ۲۱ شهریور تا ساعت ۶ صبح شنبه ۲۴ ماه جاری خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات پایان هفته و استفاده حداکثری هموطنان از این فرصت برای سفر در روز‌های پایانی تابستان به شمال کشور، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای از امروز ۲۱ شهریور جهت کاهش تصادفات و افزایش احتمال سلامتی مسافران در دستور کار پلیس راه قرار گرفت.

وی از ممنوعیت تردد هرگونه موتورسیکلت در محور‌های هراز، فیروزکوه و کندوان از ساعت ۱۲ امروز ۲۱ شهریور تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۲۴ ماه جاری خبر داد و ضمن اعلام بلا مانع بودن آمد و شد وسایل نقلیه امدادی در مسیر‌های ذکر شده، تصریح کرد: از ساعت ۱۴ امروز در محور کندوان مسیر از مرز آباد به سمت تهران برای کلیه وسایل نقلیه ممنوع بوده وسپس از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس مسیر یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس همچنان ادامه داشته و در صورت سنگین بودن حجم ترافیک در روز‌های ۵ شنبه مورخ ۲۲ و شنبه ۲۴ شهریور با صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت ترافیکی مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب خاطرنشان کرد: در روز جمعه ۲۳ شهریور محدودیت آمدو شد ازساعت ۱۴ از بزرگ راه تهران به سمت چالوس برای خودرو‌ها اعمال و از ساعت ۱۵ همین روز از ابتدای پل زنگوله به سمت شمال کاملا مسدود و این محور از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران تا ساعت ۲۳ مسیر یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان ضمن بیان اینکه مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، اظهار داشت: تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به سمت چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند، از ساعت ۱۱ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *