معاون تولیدی سازمان بازرسی از شهرک‌های صنعتی سلمانشهر و بهشهر بازدید کرد

13:54 - 15 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۶۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون تولیدی سازمان بازرسی از شهرک‌های صنعتی سلمانشهر و بهشهر بازدید کرد
معاون تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با سفر به استان مازندران ضمن حضور در جلسه بررسی مشکلات واگذاری اراضی هزار هکتاری شهرک شهید سلیمانی بهشهر به شرکت شهرک‌های صنعتی استان، از شهرک صنعتی سلمانشهر بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری و بررسی موانع و مشکلات تولید و رفع آن جلسه‌ای با حضور احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور، فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی گرمه‌ای بازرس‌کل استان مازندران، عبدالرضا دادبود سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط استانی در شرکت توزیع برق غرب استان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص رفع مشکلات واگذاری اراضی هزار هکتاری شهرک شهید سلیمانی بهشهر به شرکت شهرک‌های صنعتی استان بحث و تبادل نظر انجام گرفته و مقرر شد موضوع پس از برگزاری جلسه فوری کارشناسی در بازرسی کل استان مازندران تعیین و تکلیف نهایی شود.

معاون تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در ادامه ضمن بازدید از شهرک صنعتی سلمانشهر، با حضور در شرکت تولیدی ناب استیل، مشکلات این شرکت را بررسی و دستورات لازم را در خصوص چگونگی رفع آن صادر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: واگذاری اراضی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *