گفت‌وگو|

فرزند شهید زاهدی: شهادت اسماعیل هنیه ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی را نشان داد

8:00 - 20 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۵۱۵
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
فرزند شهید زاهدی: شهادت اسماعیل هنیه ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی را نشان داد
فرزند شهید زاهدی با اشاره به ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی، گفت که ترورهای متعدد رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده استیصال صهیونیست‌هاست.

محمدمهدی زاهدی، فرزند سردار شهید محمدرضا زاهدی در گفت‌وگو با میزان می‌گوید که رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست دست به ترور می‌زند.

زاهدی با اشاره به اقدام‌های تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی علیه سران مقاومت لبنان و فلسطین، گفت: وضعیتی که ما اکنون شاهد آن هستیم، نشان‌دهنده استیصال رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه دلیل دست زدن رژیم صهیونیستی به ترور‌های پی‌درپی سران مقاومت نتیحه استیصال این رژیم در میدان نبرد با مقاومت است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با انجام این ترور‌ها می‌تواند مقاومت را درهم بشکند، این در حالی است که مقاومت هیچگاه قائم به شخص نبوده تا در نبود آن‌ها با شکست مواجه شود.

فرزند شهید زاهدی، عنوان کرد: این یک واقعیت است که نبود سران مقاومت یک خسارت مهم و بزرگ است، اما جبران‌کننده خسارت خداوند است و این خسارت را نیز خدا برای مقاومت جبران می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه پرچم مقاومت پرچمی نیست که با شهادت سران آن بر زمین بیفتد، افزود: با این ترورها، راه مقاومت محکم‌تر و قوی‌تر ادامه می‌یابد.

به گفته فرزند شهید زاهدی، سربازان و فرزندانی که این شهدا تربیت کرده‌اند، به راهشان ادامه می‌دهند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی همچنین ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تصریح کرد: رژیم اسرائیل ماهیت و هویتی تروریستی دارد و ترور ویژگی و مشخصه این رژیم است.

زاهدی با بیان اینکه ذات، فرهنگ و منطق این رژیم ترور و جنایت است، اضافه کرد: اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه فرار به جلویی است که سران رژیم در مواجهه با شکست انجام دادند؛ چراکه رژیم صهیونیستی در باتلاقی بزرگ قرار گرفته که روزبه‌روز بیشتر در آن فرو می‌رود.

فرزند شهید زاهدی در پایان با اشاره به اینکه شهید هنیه مهمان ما بود، گفت: چنین جنایتی با پاسخی سخت مواجه می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *