دادستان خرم آباد از مرکز نگهداری معتادان متجاهر کرامت بازدید کرد

10:42 - 14 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۳۹۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان خرم آباد از مرکز نگهداری معتادان متجاهر کرامت بازدید کرد
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد در بازدید از مرکز نگهداری معتادان متجاهر کرامت، جهت درمان و توانمندسازی آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان-حسنوند دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد در بازدید از مرکز تخصصی نگهداری، درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر کرامت ضمن دیدار و گفت‌وگو با مددجویان و رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها، درباره موارد مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

حسنوند در جریان این بازدید، در بخش‌های مختلف مرکز بازپروری کرامت حضور یافته و در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات بازپروری مددجویان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد در جریان این بازدید، با اشاره به لزوم رفع کمبود‌های مرکز نگهداری، درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر کرامت، تاکید کرد: باید با رفع نقایص، ظرفیت‌های این مرکز تکمیل شود تا مددجویان در روند درمان بیشترین همکاری و رغبت را از خود نشان دهند.

حسنوند همچنین بر تداوم و تثبیت مراحل درمان معتادان متجاهر و ارائه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و حرفه آموزی به مددجویان تاکید کرد.

وی افزود: همه ما در قبال آسیب دیدگان مسئول هستیم و باید علاوه بر درمان، بستر‌های آموزشی و تربیتی لازم هم در مراکز بازپروری وجود داشته باشد تا این افراد مراحل درمان را به خوبی طی کنند و به جامعه بازگردند.

دادستان مرکز استان لرستان، اظهار کرد: برای اینکه مبارزه فراگیر با معضل موادمخدر در جامعه نمود عینی و اثربخش داشته باشد تلاش مضاعف و ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های مسئول در این حوزه، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

دادستان خرم آباد همچنین نقش خیرین و افراد نیکوکار را در بازپروری افراد معتاد بسیار مهم دانست و عنوان کرد: خیرین می‌توانند در تأسیس و تجهیز مراکز درمانی و در کمک به مسائل تربیتی و آموزشی مددجویان نقش بزرگی را ایفا کنند و کمک کننده باشند.

حسنوند ضمن تقدیر تشکر از زحمات پرسنل سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان در راه‌اندازی مرکز نگهداری معتادان متجاهر کرامت خرم آباد بیان کرد: با افزایش ظرفیت مراکز نگهداری معتادان متجاهر ونگهداری معتادان متجاهر در این مراکز جرم سرقت قطعا کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز رایگان است و تجهیزات تخصصی درمانی، کارگاه‌های مهارت‌آموزی، سالن‌های ورزشی و فعالیت‌های کشاورزی و گلخانه‌ای از جمله امکانات پیش‌بینی شده در این مرکز برای بهبودی و فراهم ساختن زمینه ورود مددجویان به بازار کار است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *