بیش از سه هزار نفر در سه ماهه نخست امسال با رئیس کل دادگستری استان مازندران دیدار کردند

8:57 - 10 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۷۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بیش از سه هزار نفر در سه ماهه نخست امسال با رئیس کل دادگستری استان مازندران دیدار کردند
رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان در قالب برنامه ملاقات مردمی، در سه ماهه نخست سال جاری با ۳هزار و ۴۵۸ نفر دیدار کردند.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در حاشیه جلسه ملاقات مردمی دادگستری استان اظهار کرد: برگزاری مستمر برنامه‌های دیدار مردمی مسئولان قضایی در استان در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضایی، سیاست‌های کلان قوه قضاییه، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ کرامت و حقوق شهروندی مراجعان می‌باشد.

 رئیس کل دادگستری مازندران افزود: این دیدار‌ها با برنامه ریزی انجام شده در تمام حوزه‌های قضایی استان در حال انجام است که در این راستا تاکنون جلسات ملاقات مردمی در ۹ شهرستان برگزار شده و بیش از یک هزار نفر در این دیدار‌ها با مسئولان قضایی استان دیدار کردند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی کار و خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضایی احقاق حق، اجرای عدالت و گره گشایی مشکلات مراجعان است، خاطرنشان کرد: اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی و از میان برداشتن موانع در جهت تسریع در رسیدگی و حصول نتیجه برای مردم از اولویت‌های دادگستری استان است که در جهت نیل به آن تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان در قالب برنامه ملاقات مردمی، درسه ماهه نخست سال جاری با ۳ هزار و ۴۵۸ نفر دیدار کردند.

 در دیدار مردمی سه شنبه این هفته ۱۳۴ نفر از مراجعان با رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی دادگستری استان دیدار کردند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *