۴ زندانی در جریان بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از زندان ارومیه آزاد شدند

14:11 - 08 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۴۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۴ زندانی در جریان بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از زندان ارومیه آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از بخش‌های مختلف زندان ارومیه بازدید و به درخواست بیش از ۱۳۰ نفر از آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد همچنین ۴ نفر از زندانیان واجد شرایط که دو نفر آن‌ها از نسوان بودند در جریان بازدید از زندان آزاد شدند.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی سحرگاه روز دوشنبه ۸ مرداد ماه به همراه معاون دادستان انتظامی قضات و دادستان مرکز استان در بازدیدی ۵ ونیم ساعته از زندان ارومیه بازدید کرد.

عتباتی و همراهان ابتدا از بخش مراقبت الکترونیک زندان بازدید و از چگونگی استفاده زندانیان از پابند الکترونیک اطلاع حاصل کردند سپس در کانون اصلاح و تربیت حاضر شدند و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن با مددجویان گفتگو و مشکلات آن‌ها را استماع و دستورات لازم را صادر کردند.

سپس از بند نسوان و کارگاه‌های فرشبافی و خیاطی آن بازدید و پای صحبت‌های برخی از مددجویان نشستند و دستورات لازم را به درخواست‌های آنان صادر کردند و متعاقب آن مهد کودک مخصوص فرزندان مادرانی که محبوس بودند را بازدید و از کم و کیف خدمت رسانی به ایشان اطلاع حاصل کردند.

برنامه بعدی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و همراهان بازدید از کارگاه‌های حرفه آموزی و اشتغال بنیاد تعاون زندانیان شامل کارگاه فرشبافی، خیاطی، شیرینی پزی، نجاری، مبل سازی و نانوایی بود که زندانیان زیادی در آن‌ها مشغول کار و حرفه آموزی بودند.

عتباتی و همراهان در ادامه بازدید در بند‌های مختلف زندان مرکزی ارومیه حضور یافتند و در داخل بند‌ها با زندانیان صمیمانه دیدار و به درخواست بیش از ۱۳۰ نفر از آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

گفتنی است با پیگیری‌ها و دستورات رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ۴ نفر از زندانیان واجد شرایط که دو نفر آن‌ها از نسوان بودند در جریان بازدید از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آزادی زندانیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *