کنعانی: منافقین دستانی خون‌آلود و کارنامه‌ای ننگین و جنایتکارانه دارند

15:29 - 05 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۹۸۵
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
کنعانی: منافقین دستانی خون‌آلود و کارنامه‌ای ننگین و جنایتکارانه دارند
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی به مناسبت سالروز عملیات مرصاد گفت که سرنوشت آن‌هایی که پس از خیانت به ایران عزیز با حمایت دشمنان ملت ایران، آب و خاک سرزمین مادری و هموطنان خود را زیر آتش کین گرفتند، جز آوارگی و یا آنچه در «مرصاد» تجربه کردند، نخواهد بود.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، با انتشار پیامی در ایکس نوشت: منافقین که سال‌هاست آواره اروپا بوده و به‌عنوان یک بازیچه سیاسی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های اروپایی مدعی حقوق بشر حمایت شده و مورد بهره‌کشی ابزاری قرار می‌گیرند، دستانی خون‌آلود و کارنامه‌ای ننگین و جنایتکارانه دارند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآور شد: آن‌ها در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، مبادرت به ترور بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی کرده و در نهایت نیز به دامان صدام جنایتکار پناه بردند. سرنوشت آن‌هایی که پس از خیانت به ایران عزیز با حمایت دشمنان ملت ایران، آب و خاک سرزمین مادری و هموطنان خود را زیر آتش کین گرفتند، جز آوارگی و یا آنچه در «مرصاد» تجربه کردند، نخواهد بود؛ فَصَبَّ عَلَیۡهِمۡ رَبُّکَ سَوۡطَ عَذَابٍ (۱۳) إِنَّ رَبَّکَ لَبِٱلۡمِرۡصَادِ (۱۴)

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *