مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) در مرز خسروی افتتاح شد

11:12 - 30 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۸۶۵
مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) در مرز خسروی افتتاح شد
مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) مرز خسوری به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین، صبح امروز شنبه ۳۰ تیرماه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرنگار وبدا، عملیات ساخت مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) از سال ۱۴۰۱ با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور آغاز شده بود که تکمیل آن در سال جاری در دستور کار وزارت بهداشت، سازمان اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گرفته بود.

این مرکز صبح امروز شنبه ۳۰ تیرماه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور  ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین افتتاح شد.

این مرکز دارای بخش‌های بستری زنان و مردان، اتاق پزشک، مامایی، آزمایشگاه، داروخانه، اتاق تریاژ، اتاق احیای قلبی ریوی و اتاق مدیریت بحران است که در دو طبقه با زیربنای دو هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

در این مراسم رئیس سازمان اورژانس کشور، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نماینده مردم سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمانشاه و مسئولان محلی حضور داشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *