الیاسی: اسکوچیچ سرمربی حرفه‌ای و درجه یک در سطح بین‌المللی است/ هواداران و اعضای تیم سرمایه‌های تراکتور هستند

19:58 - 27 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۶۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
الیاسی: اسکوچیچ سرمربی حرفه‌ای و درجه یک در سطح بین‌المللی است/ هواداران و اعضای تیم سرمایه‌های تراکتور هستند
رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور گفت: هواداران و اعضای تیم سرمایه‌های تراکتور هستند که باید با همدلی و همفکری این سرمایه‌های ارزشمند را حفظ کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، عباس الیاسی امروز (چهارشنبه، ۲۷ تیرماه) در مراسم معارفه دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تراکتور، اظهار داشت: ابتدا جا دارد از اعضای فصل گذشته تیم تشکر کنم چرا که علی‌رغم فراز و نشیب‌ها، توانستند سهمیه آسیایی را کسب کنند. باتوجه به اتفاقات رخ داده در پایان لیگ بیست و سوم، همچنان جلسات زنوزی با مسئولان استانی و کشوری ادامه دارد و امیدوارم مسئولان اهتمام جدی برای رفع مشکلات تراکتور داشته باشند.

وی ادامه داد: زنوزی برای اینکه تراکتور تیم منسجم و مقتدری برای فصل آینده داشته باشد، دستور داد تا امورات باشگاه به بهترین شکل پیگیری شود که دقت نظر باشگاه در جذب سرمربی و بازیکنان گواه این موضوع است.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور با خوشامدگویی به بازیکنان جدید، بیان کرد: بنده ۱۱ سال است در باشگاه تراکتور حضور دارم و در مقطعی مدیرعامل هم بودم. هواداران تراکتور در سطح آسیا پرشورترین هستند و به نظرم هواداران و اعضای تیم سرمایه‌های بزرگی هستند که باید با همدلی و همفکری این سرمایه‌های ارزشمند را حفظ کنیم.

الیاسی با اشاره به تلاش‌های شجاع خلیل‌زاده در سال گذشته، توضیح داد: به نوبه خودم از زحمات شجاع در فصلی که سپری شد، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به رزومه سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، خاطرنشان کرد: ما با توان و قدرت اسکوچیچ به جام جهانی صعود کردیم و مردم ایران قدردان وی هستند. اسکوچیچ سرمربی حرفه‌ای و درجه یک در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود. فوتبال صرف نظر از مرز‌های جغرافیایی، زبان، نژاد و ملیت‌ها به زیبایی توانسته مردم سراسر جهان را در یک نقطه مشترک گردهم بیاورد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه احترام متقابل میان اعضای تیم اساس پیروزی است، گفت: همکاری و اعتماد دو طرفه، باعث می‌شود تا بازیکنان میل و اشتیاق زیادی برای درک و اجرای تاکتیک‌ها داشته باشند. باید به نظرات یکدیگر احترام گذاشته شود که در چنین شرایطی در زمین، حس وحدت، هدف مشترک و فداکاری معنی پیدا می‌کند.

الیاسی در پایان با بیان اینکه زنوزی پاکدست‌ترین فعال اقتصادی است، تأکید کرد: عشق و علاقه‌ای که زنوزی به فوتبال دارد، غیرقابل توصیف است و به نظرم پیدا کردن جایگزین برای وی غیرممکن است. در همین راستا وظیفه همه ماست که در کنار او باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *