امباپه: تمام زندگی‌ام را برای رئال می‌دهم/ پرز: ما در این ورزشگاه تاریخ را نوشتیم

14:36 - 26 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۴۴۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
امباپه: تمام زندگی‌ام را برای رئال می‌دهم/ پرز: ما در این ورزشگاه تاریخ را نوشتیم
ستاره فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: من شب‌های زیادی را با رویای رئال خوابیده‌ام؛ حالا می‌توانم این رویا را زندگی کنم

خبرگزاری میزان - کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال جهان در مراسم معارفه‌اش اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

«امروز رویا‌های من به واقعیت تبدیل شد. حالا من شادترین پسر دنیا هستم. حضور در برنابئو حس فوق العاده‌ای دارد. از فلورنتینو پرز بابت اعتمادی که به من داشت، تشکر می‌کنم.»

«من شب‌های زیادی را با رویای رئال مادرید خوابیده‌ام؛ حالا می‌توانم این رویا را زندگی کنم. با تمام وجودم برای این لوگو تلاش خواهم کرد.»

«تمام زندگی‌ام را برای رئال مادرید می‌دهم. زنده باد مادرید!»

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید نیز در مراسم معارفه امباپه اظهاراتی به شرح زیر داشت:

«مادریدیستا‌های عزیز، خوشحال هستم که امروز بازیکن جدیدمان را معرفی می‌کنیم. این باشگاه جهانی است و بیشترین عاشق را در جهان دارد.»

«ما در این ورزشگاه تاریخ را نوشتیم. برنابئو، همیشه میزبان بهترین بازیکنان جهان خواهد بود. ما می‌خواهیم هر فصل، شما [هواداران] را به آرزو‌هایتان برسانیم.»

 «امباپه برای پوشیدن پیراهن رئال مادرید، کار‌های زیادی انجام داد. می‌خواهم او بداند که عشقش به تیم کمک کرد تا بر سختی‌ها غلبه کند. حالا امباپه پیراهن ۱۵ قهرمانی اروپا را بر تن می‌کند!»

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *