گفت‌وگو|

کفاشیان: لیاقت حدادی برای ریاست فدراسیون دوومیدانی بالاتر از کارمندان وزارت ورزش بود/ آن‌ها امتحانشان را پس داده‌اند

7:45 - 27 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۲۹۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کفاشیان: لیاقت حدادی برای ریاست فدراسیون دوومیدانی بالاتر از کارمندان وزارت ورزش بود/ آن‌ها امتحانشان را پس داده‌اند
پیشکسوت و ملی‌پوش سابق دوومیدانی ایران گفت: کم پیش می‌آید از کاندیدایی در مجامع انتخاباتی حمایت کنم، اما حدادی لیاقت ریاست را داشت و قاطعانه از او حمایت کردم.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به اینکه احسان حدادی کاندیدایی بود که من حمایت بسیار بالایی از او انجام دادم، اظهار داشت: اعتقاد داشتم ورود او به فدراسیون دوومیدانی موجب تحول اساسی می‌شود و خداراشکر این اتفاق رخ داد و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

از کاندیدایی حمایت نمی‌کنم، اما حدادی فرق داشت!

وی در ادامه افزود: اصولاً من در این‌طور مجامع از کسی حمایت نمی‌کنم و دوست دارم رقابت‌ها بین خودشان انجام شود، اما حمایت من از حدادی چند دلیل داشت؛ یکی آن‌که حدادی در مقایسه با بقیه افرادی که کاندید شده بودند خیلی گزینه دلچسب‌تری بود و نسبت به کارمندان وزارت ورزش گزینه بسیار بهتری است.

کفاشیان با حالتی شوخ و خندان تصریح کرد: انصافاً و بدون شوخی آن کارمندان در گذشته امتحان خودشان را پس داده بودند و خود وزارت هم البته دلش نبود آن‌ها وارد شوند. بالاخره احسان قهرمان المپیک و یک چهره جهانی است.

حدادی نیاز به کسب تجربه مدیریتی دارد

پیشکسوت دوومیدانی ایران با بیان اینکه جامعه دوومیدانی از این انتخاب خرسنده شده است، مطرح کرد: دلیل دیگر حمایتم آن است که حدادی خودش از بدنه این رشته ورزشی است و ارتباطات بین‌المللی بسیار خوبی دارد و تنها ضعش کمبود سابقه و تجارب مدیریتی است که ان‌شاءالله آن را هم بتواند کسب کند.

کفاشیان با بیان اینکه باید سرمایه‌های ملی ورزش ایران را در عرصه مدیریتی نیز حمایت کنیم، اضافه کرد: من به احسان گفتم افرادی را وارد فدراسیون کند که تجربه مدیریتی دارند و به او کمک کنند تا زمانی تصمیماتش احساسی نباشد و کاملاً مدیریت‌شده و با برنامه‌ریزی جلو برود.

آماده همراهی و کمک به فدراسیون دوومیدانی و رشته محبوبم هستم

رئیس سابق فدراسیون فوتبال عنوان کرد: آن اوایل ثبت‌نام مجمع، خودِ احسان حدادی من را برای پست نایب رییسی فدراسیون پیشنهاد داد و حتی بقیه کاندیداها نیز این پیشنهاد را دادند، اما من هم به احسان هم باقی دوستان گفتم که در پست نایب رییسی نمی‌خواهم حضور داشته باشم، اما هر کمکی از دستم بر بیاید برای رشته تخصصی و مورد علاقه خودم یعنی دوومیدانی انجام خواهم داد و می‌توانند به عنوان عضو هیئت رئیسه یا مشاور عالی از من استفاده کنند.

کفاشیان در پاسخ به پرسش خبرنگار میزان مبنی بر شایعات حضورش در هیئت رئیسه فدراسیون دومیدانی، خاطرنشان کرد: من با حضور در فدراسیون با توجه به پیشنهادات آن زمان عزیزان موافقت کردم چون دوست دارم برای دوومیدانی نیز در کنار فوتبال خدمت کنم تا این رشته اوج بگیرد. در حال حاضر و بعد از آن پیشنهادات، صحبتی با من انجام نداده‌اند، اما هر وقت بخواهند در بدنه فدراسیون دوومیدانی باشم با کمال میل همراهی‌شان خواهم کرد و کمک می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *