هاشمی: حدادی با نام بزرگی که دارد می‌تواند موفق باشد/ انتطار ما کسب ۵ سهمیه المپیک در دوومیدانی بود

12:32 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۸۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
هاشمی: حدادی با نام بزرگی که دارد می‌تواند موفق باشد/ انتطار ما کسب ۵ سهمیه المپیک در دوومیدانی بود
دبیرکل کمیته ملی المیپک گفت: احسان حدادی با نام بزرگی که دارد، می‌تواند در بحث اسپانسر و مدیریت فدراسیون موفق باشد.

خبرگزاری میزان - سیدمناف هاشمی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: آرامش خوبی را در تمام فدراسیون‌ها شاهد هستیم و اصلی‌ترین دغدغه ما قبل از حضور کیومرث هاشمی سرپرستی فدراسیون‌ها بود و آثار آن را در سهمیه‌های کسب شده می‌بینیم. خوشبختانه پس از حضور او انتخابات فدراسیون‌ها به خوبی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که در کنار دوومیدانی باشیم و به احسان حدادی هم تبریک می‌گویم. او روی سکو‌های ملی، جهانی، آسیایی و المپیک بوده است و با انتخابش به عنوان رئیس فدارسیون قطعاً کارش سخت‌تر خواهدبود و همه جامعه ورزش و دوومیدانی از او انتظار خواهند داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه گرانترین بلیت المپیک برای دوی ۱۰۰ متر المپیک است، گفت: بلیت حدود ۲ هزار یورو است، اما ما در ایران سهم چندانی از مدال‌های دوومیدانی نداریم. به همین خاطر کار حدادی بسیار سخت است و ما هم در کنار او خواهیم بود و حمایت می‌کنیم. قطعا با نام بزرگی که دارد می‌تواند در بحث تامین مالی و بازاریابی و اسپانسر موفق باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: سه رویداد را در‌پیش داریم و کاروان در حال آماده سازی است. انتطار ما حداقل کسب ۵ سهمیه برای دوومیدانی بود، اما در دوران سرپرستی نشد و با ۲، ۳ سهمیه اعزام خواهند شد. اعضای مجمع باید کمک حال فدراسیون باشند تا بتوانیم موفق باشیم.

به گزارش میزان، در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی احسان حدادی با کسب ۴۰ رای به عنوان رئیس فدراسیون برای ۴ سال آینده انتخاب شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *