زیرگذر بزرگراه شهید همدانی افتتاح شد/ پروژه گلبرگ تا پایان تیر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

12:09 - 18 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۲۴۷
زیرگذر بزرگراه شهید همدانی افتتاح شد/ پروژه گلبرگ تا پایان تیر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین افتتاح دوربرگردان غیر همسطح شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی با بیان اینکه مسئولان وام‌دار اعتماد مردم هستند گفت: بیش‌از  ۸۵ پروژه در سطح شهر تهران مدیریت می‌شود که بیانگر یک نوع توزیع عادلانه در سراسر شهر است.

خبرگزاری میزان - آیین افتتاح دوربرگردان غیر همسطح شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی صبح روز دوشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ در قالب صد و سی و دومین پویش امید و افتخار با حضور جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

در این مراسم «مهدی صداقتی» مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران بیان کرد: این پروژه چهارمین پروژه معاونت عمرانی سازمان شهرداری تهران است.

صداقتی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ عملا ۲۲ پروژه دیگر نیز تدارک دیده‌ایم افزود: چندین پروژه نیز از سال گذشته در دست احداث داریم که همگی جزئی از پروژه‌های کلان شهر تهران است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با تاکید بر پروژه R۱۲ در منطقه ۲۲ تصریح کرد: در منطقه ۲۲ و در حوزه زیرساخت‌های ترافیکی و شریانی این حوزه دچار عقب ماندگی بودیم که به واسطه این پروژه جبران خواهد شد.

وی درباره افتتاح دیگر پروژه‌ها نیز بیان کرد: پروژه گلبرگ در تیرماه، فاز سوم پروژه تندگویان و دسترسی بزرگراه رسالت به یاسینی نیز در مردادماه به بهره برداری خواهد رسید.

در مدیریت شهری باید نگاه شهروند محور داشت

در ادامه مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ در جایگاه حاضر شد و گفت: نتایج و ارزش‌های این پروژه قطعا رضایت‌مندی هم شهری‌ها و شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در مسیر بهره‌برداری این پروژه کلان مقیاس، جزئی دچار ناکارآمدی مدیریتی بود که خوشبختانه در این دوره با رفع موانع به اتمام رسید.

این مدیر شهری گفت: برای خیلی از شهرداری‌ها این دست پروژه‌های نیمه تمام به دلیل اینکه در مدیریت قبلی افتتاح شده محلی از اعراب ندارد. اما کاری که آقای حق بین و همکارانش انجام می‌دهند اتمام و به بهره‌برداری رساندن این دست پروژه‌هاست. چرا که نگاه شهروند محور به پروژه دارند.

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: بیش از  ۸۵ پروژه در سطح تهران مدیریت می‌شود که بیانگر یک نوع توزیع عادلانه در سراسر شهر است. این مهم نیازمند نوعی همدلی و تشریک مساعی بین بخش‌ها و نهاد‌های مختلف شهری است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پروژه انسداد میدان جی گفت: این امر، اتفاقی شگفت انگیز بود که فرایندی ۶ ماهه آن را به نتیجه رساند و قرار است طی روز‌های آتی با همت قرارگاه سازندگی خاتم الانیا (ص) افتتاح شود.

وی افزود: ممکن است برخی از پروژه‌ها به دلیل مباحث تاسیساتی با تاخیر مواجه شود، اما امور کاملا منطبق با برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

این مدیر شهری ادامه داد: چنانچه  ۶۰۰ و سی هزار تن تراش روکش، پیش بینی شده در سال ۱۴۰۳  محقق شود، رشدی ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

وی با اشاره به این موضوع که برخی از پروژه‌ها به بیش از ۱۰ سال گذشته باز می‌گردد، بیان کرد: این دست از پروژه‌ها در حال بازنگریست تا سرعت به بهره‌برداری رساندن آن‌ها افزایش یابد.

حق‌بین گفت: اینکه ما فقط کار کنیم امر درستی نیست ما باید کار را صحیح انجام دهیم. چرا که ما وام دار اعتماد مردم هستیم.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *