اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه آزادگان در مسیر تحقق

16:21 - 19 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۵۱۹
اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه آزادگان در مسیر تحقق
در جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث «امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره)» و «فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی»، بر رفع املاک معارض این دو پروژه حیاتی در غرب تهران تاکید شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، آخرین وضعیت احداث «امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره)» و «فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی»، با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری، مدیرعامل سازمان مشاورفنی مهندسی بررسی شد.

در بخشی از این جلسه، نمایندگان مناطق ۹، ۱۰ و ۱۸ شهرداری تهران، گزارشی از حل و فصل موضوع املاک معارض پروژه ارائه دادند. بر این اساس، توافقات شفاهی با تمامی املاک معارض پروژه از جمله در میدان جی، تقاطع بزرگراه فتح با بلوار ارداقی و همچنین املاک مجاور بزرگراه شهید بروجردی صورت گرفته است.

در ادامه این جلسه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اشاره به اهمیت بهره‌برداری از این دو کلان‌پروژه عمرانی، نیاز مبرم پهنه غرب و جنوب غربی تهران به گشایش در محدوده انجام این پروژه‌های عمرانی را مورد اشاره قرار داد.

حق‌بین رفع گلوگاه‌های ملکی و تأسیساتی دو پروژه عمرانی مذکور با قید فوریت را اولویت مدیریت شهری دانست و توسعه عملیات اجرایی به ویژه در میادین فتح وجی و فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی را وابسته به گشایش‌های مذکور برشمرد.

وی با تأکید بر اینکه باید هرچه سریعتر آثار تغییرات وعملیات اجرایی در محدوده کلان‌پروژه‌های بزرگراه شهید بروجردی و امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره) برای عموم شهروندان مشهود گردد، نقش بسزای بهره‌برداری از این دو پروژه در تحقق اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه آزادگان را یادآور شد.

در ادامه مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عملیات اجرایی در جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) و ادامه بزرگراه شهید بروجردی را دو جبهه مکمل برای اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به آزادگان برشمرد.
صداقتی حین بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه در سراسر محدوده دو پروژه مذکور، بر توسعه تجهیزات اجرایی و نیروی انسانی به موازات رفع معارضین تاکید کرد.

همچنین امانی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران، بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر املاک معارض پروژه متناسب با صورت‌جلسات پیشین با شهرداران مناطق ۹ و ۱۸ تاکید کرد و گشایش در اجرای پروژه را وابسته به اقدامات لازم در این حوزه دانست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *