پیام تبریک فرماندار تهران به‌مناسبت روز ۱۴ تیرماه

12:39 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۶۱۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
پیام تبریک فرماندار تهران به‌مناسبت روز ۱۴ تیرماه
قیومی: تقویت زیرساخت‌های شهری و روستایی در راستای ارتقای سطح عمومی زندگی مردم برای شکل گیری رفاه، آرامش، آسایش و خدمت خالصانه و بی منت بسیار حائز اهمیت است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران طی پیامی فرا رسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری‌ها را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری روز ۱۴ تیرماه بنام روز شهرداری و دهیاری‌ها با اهداف مهمی، چون یادآوری اصل خدمتگزاری و همچنین آشنایی مردم با این خدمات در راستای ایجاد فضای همدلی و همراهی بیش از پیش و قدردانی از تلاش‌های شکل گرفته است.

تقویت زیرساخت‌های شهری و روستایی در راستای ارتقای سطح عمومی زندگی مردم برای شکل گیری رفاه، آرامش، آسایش و خدمت خالصانه و بی منت بسیار حائز اهمیت است و این مهم محقق نخواهد شد مگر عزت و اراده مردم و مسئولان در همدلی و همکاری شکل بگیرد.

شهرداران و دهیاران خود شاخصه ایجاد همدلی و کار‌های جهادگرانه و ارتقا جایگاه خطیر خدمتگزاری با اتکا به ظرفیت‌های شهر و روستا‌ها و شناخت کافی از مقتضیات و مزایا و همچنین آگاهی بخشی به مردم برای کسب آبادانی و ارتقای مدیریت شهری و روستا‌ها است.

کلانشهر تهران و روستا‌های تابعه شهر تهران در حال رشد و پیشرفت جمعیتی می‌باشند که نیاز بیش از پیش شهرداران بویژه شهرداران مناطق و دهیاران روستا‌ها برای حفظ سبک زندگی ایرانی اسلامی و ترویج آن با عملکرد‌های درست و مناسب براساس سیاست‌های ابلاغی رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت اللله خامنه‌ای (حفظه الله) و اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی به منظور اجرای پروژه‌های مهم عمرانی فرهنگی اجتماعی آموزشی و ... بیش از گذشته احساس می‌شود.

از این رو ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداران و دهیاران از این عزیزان می‌خواهیم که با تکیه بر حمایت و همکاری مردم در راستای ایجاد فضای مطلوب برای رفاه عمومی بر ارتقا مدیریت شهری و روستایی تلاش نمایند.

احمد قیومی
معاون استاندار و فرماندار تهران

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *