واگذاری ۶۰۰ سند شهرک‌های صنعتی استان گیلان/ رئیس سازمان ثبت: ۹۰ درصد اسناد شهرک‌های صنعتی کشور صادر شده است

11:06 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۵۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
واگذاری ۶۰۰ سند شهرک‌های صنعتی استان گیلان/ رئیس سازمان ثبت: ۹۰ درصد اسناد شهرک‌های صنعتی کشور صادر شده است
۶۰۰ سند مالکیت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با حضور رئیس سازمان ثبت به مالکان واگذار شد.

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با فعالان اقتصادی و صنعتی استان گیلان، ۶۰۰ سند مالکیت شهرک‌های صنعتی این استان را نیز به متولیان واگذار کرد.

حسن بابایی در این دیدار که با حضور رئیس کل دادگستری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و برخی اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان گیلان در رشت برگزار شد، با بیان اینکه تا کنون ۹۰ درصد اسناد شهرک‌های صنعتی ایران صادر و مالکیت آن‌ها تثییت شده است، از اتمام حدنگاری، تثبیت مالکیت و صدور اسناد تمامی شهرک‌های صنعتی کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

وی افزود: رفع معضلات قدیمی مالکیتی صنایع و تولیدکنندگان و صدور سند مالکیت به عنوان وثیقه‌ی مطمئنی جهت دریافت تسهیلات و توسعه فعالیت‌های تولیدی، یکی از مهمترین اقدامات عملیاتی کشور در تحقق شعار سال و رشد تولید از سوی دستگاه قضایی بوده است. 

در این مراسم تعداد ۵۲۴ سند مالکیت شهرک‌های صنعتی سفیدرود رشت به مساحت ۳۵۰ هکتار و ۷۶ سند مالکیت شهرک صنعتی لنگرود نالکیاشهر به مساحت ۵۰ هکتار به متولیان واگذار شد. 

صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان هم با اشاره به کارنامه درخشان دادگستری استان، از جلوگیری از تعطیلی ۲۶ واحد تولیدی و حفظ اشتغال قریب به ۶ هزار نفر در معرض بیکاری این استان خبر داد.

در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان نیز با تقدیر از حمایت‌های دادگستری و ثبت گیلان از تولید و صنعت اظهار داشت: اگر همه دستگاه‌ها و متولیان همچون سازمان ثبت با این جدیت و تأثیرگذاری از روند فعالیت‌های صنایع و تولیدکنندگان حمایت می‌کردند، صنعت و تولید کشور حال و روز بسیار بهتری داشت.

واگذاری ۷۵۰ سند مالکیت مربوط به تعاونی مسکن کارکنان استانداری و جهادکشاورزی استان گیلان و رفع مشکل مالکین بعد از دو دهه بلاتکلیفی، از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان ثبت به استان گیلان بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: سند مالکیت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *