وزیر فرهنگ: مخاطبان سینما رشدی ۷۰۰ درصدی داشتند

12:17 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۴۶۴
وزیر فرهنگ: مخاطبان سینما رشدی ۷۰۰ درصدی داشتند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستاور‌های دولت سیزدهم را چندین برابرعمر دولت سیزدهم دانست و از رشد ۷۰۰ درصدی مخاطبان در سینما‌ها خبر داد.

خبرگزاری میزان- محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه گفت: در شهر‌های قم، تهران، اهواز و مشهد مقدس برنامه‌های باشکوهی در راستای بزرگداشت اربعین شهدای خدمت برگزار شد و این قدرشناسی را باید ارج گذاشت.

اسماعیلی به روز‌های انتهایی دولت مردمی شهید رئیسی اشاره و بیان کرد: با توجه به شهادت رئیس جمهوری، عمر سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی کمتر از سه سال بود و در این مدت مجموعه خدماتی در بخش‌های مختلف شکل گرفت که چندین برابر بازه زمانی فعالیت دولت رئیس جمهوری شهید محسوب می‌شود.

وی به تحولات شکل گرفته طی دولت سیزدهم در عرصه هنر و رسانه پرداخت و اظهار کرد: در بخش فرهنگ، هنر و رسانه اتفاقات متعددی انجام شد. طی این زمان، نصف مصوبات جدید از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجموعه‌های مرتبط پیگیری و اجرایی شده که همگی برای توسعه مدیریت و فضای، فرهنگی و هنری کشور بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمار بازدید سینما‌ها را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: آمار نشان می‌دهد مخاطبان سینما رشدی ۷۰۰ درصدی و فروش با ۳۰۰ درصد افزایش روبه‌رو بوده است.

اسماعیلی به جلسات پایانی دولت اشاره کرد و گفت: دولت اعتبارات خوبی را در سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام دریافت کرده است. نگاه ما نگاه جزیره‌ای نیست. هدف ما خدمتگزاری به مردم طی این دوران بود و تلاش ما بر این مهم استوار بود که کار‌های مردم را با درخواست‌های نفسانی در نظر نگیریم تا دچار وقفه یا ضرر نشود. امیدواریم این مسیر خدمت ادامه پیدا کند و توفیق باشد. به زودی طی جلسه‌ای با حضور همه اهالی رسانه جزئیات مهمی از دستاورد‌های حوزه هنر فرهنگ و رسانه کشور اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *