سیمای انتخابات در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

23:58 - 10 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۹۹۵
سیمای انتخابات در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری
برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مناظره‌ها و مستند‌ها تا نطق‌ها و بازپخش برنامه‌های تلویزیونی در سیمای رسانه ملی اعلام شد.

خبرگزاری میزان -  به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات سیما، با مشخص شدن جدول تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری دوشنبه ۱۱ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره اول و سه‌شنبه ۱۲ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره دوم بین پزشکیان و جلیلی برگزار خواهد شد که به صورت زنده از شبکه‌های یک، سلامت (با رابط ناشنوایان) و جام جم ۱، ۲ و ۳ برای ایرانیان خارج از کشور پخش می‌شود.

در روز یک شنبه ۱۰ تیر مستند یک، مسعود پزشکیان ساعت ۱۸:۳۰ و مستند یک سعید جلیلی ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه یک پخش می‌شود. همچنین برنامه گفتگو با مردم سعید جلیلی نیز ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه یک در روز دوشنبه ۱۱ تیر مستند‌های دوم سعید جلیلی و مسعود پزشکیان را ساعت ۱۸:۳۰ و ۱۹:۰۰ پخش می‌کند. همچنین برنامه گفتگو با مردم مسعود پزشکیان ساعت ۱۹:۳۰ به روی آنتن می‌رود. 

در روز سه شنبه ۱۲ تیر مستند سوم پزشکیان ساعت ۱۹:۰۰ و مستند سوم جلیلی ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه یک پخش می‌شود.
چهارشنبه ۱۳ تیر نیز نطق جلیلی به صورت زنده، از ساعت ۱۹:۰۰ و نطق پزشکیان به صورت زنده، از ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه دو مناظره‌های ۱ و ۲ را ساعت ۱۶:۰۰ سه شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ تیر بازپخش می‌کند.
همچنین مستند‌های سوم پزشکیان و جلیلی در ساعات ۱۰:۰۰ و ۱۰:۳۰ چهارشنبه ۱۳ تیر پخش می‌شود. در روز پنج شنبه ۱۴ تیر ساعت ۲۴:۰۰ نطق جلیلی و ساعت ۰۰:۳۰ نطق پزشکیان از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

شبکه مستند نیز مستند‌های سوم پزشکیان را ساعات ۱۱:۰۰ و ۲۱:۰۰ و جلیلی را ساعت ۱۱:۳۰ و ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۱۳ تیر پخش می‌کند.

شبکه افق مستند‌های سوم پزشکیان و جلیلی را ساعت ۱۸:۰۰ و ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۱۳ تیر پخش می‌کند.

شبکه چهار سه شنبه ۱۲ تیر مناظره ۱ ساعت ۱۰:۰۰ و مستند‌های سوم پزشکیان ساعت ۲۳:۰۰ و جلیلی ساعت ۲۳:۳۰ را بازپخش می‌کند. همچنین در روز چهارشنبه ۱۳ تیر مناظره ۲ ساعت ۱۰:۰۰ و نطق جلیلی ساعت ۲۳:۰۰ و پزشکیان ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه چهار بازپخش می‌شود.

شبکه تهران نیز مناظره‌های ۱ و ۲ را روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ تیر ساعت ۱۳ بازپخش می‌کند. مستند سوم پزشکیان ساعت ۰۰:۰۰ بامداد و جلیلی ساعت ۰۰:۳۰ روز چهارشنبه از شبکه تهران پخش می‌شود.

شبکه جام جم نیز مستند‌های سوم پزشکیان و جلیلی را ساعات ۰۱:۰۰ بامداد و ۰۱:۳۰ بامداد چهارشنبه ۱۳ تیر بازپخش می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *