رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: تلاش برای تحقق شعار سال و حمایت از رشد تولید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

11:29 - 12 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۲۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: تلاش برای تحقق شعار سال و حمایت از رشد تولید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر تلاش برای تحقق شعار سال و حمایت از رشد تولید در کشور تاکید کرد و گفت: مسئولان باید در هر جایگاه و منصبی که قرار دارند تلاش خود را برای رشد تولید در کشور مضاعف سازند.

خبرگزاری میزان- جمعی از مسئولان و مدیران دستگاهای اجرایی استان چهارمحال و بختیاری ضمن حضور در محل دفتر ریاست دادگستری کل استان با رئیس کل دادگستری دیدار کردند.

محمد رزم رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار با تأکید بر اینکه دستگاه عدلیه، خود را موظف به اجرای فرامین مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضاییه می‌داند و اظهار کرد: تلاش برای تحقق شعار سال و حمایت از رشد تولید در کشور یکی از مصادیق بارز خدمت به مردم است و همه ما باید در هر جایگاه و منصبی که قرار داریم تلاش خود را برای رشد تولید در کشور مضاعف سازیم.

وی افزود: رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، تسریع در رشد اقتصادی و ارتقای بهره‌وری را رقم می‌زند که ماحصل آن اشتغال‌زایی، حفظ ارزش پول ملی و ثبات آرامش و امنیت روانی جامعه است.

در این دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز با تجلیل از حمایت‌های دستگاه قضا از واحدهای تولیدی ابراز امیدواری کردند تعامل و همدلی مسئولین استان برای تحقق شعار سال و پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همچنان تداوم و استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *