تأکید فدراسیون تیروکمان به فدراسیون جانبازان و توان‌یابان: این رشته مال ماست!

15:39 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۱۲۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تأکید فدراسیون تیروکمان به فدراسیون جانبازان و توان‌یابان: این رشته مال ماست!
فدراسیون تیروکمان با انتشار متنی در پایگاه خبری خود به فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان پیرامون رشته پارا تیروکمان اعلام کرد که این رشته باید تحت نظارات آنها فعالیت کند.

خبرگزاری میزان - روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان با انتشار نقل قولی از سمت سید محمدشروین اسبقیان، معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خطاب به فدراسیون و جانبازان و توان‌یابان اعلام کرد که این رشته بر اساس قوانین فدراسیون جهانی که به اطلاع وزارت ورزش و حتی کمیته ملی پارالمپیک هم رسیده، عملاً به عنوان زیر مجموعه آنها محسوب می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان متن منتشر شده به شرح زیر است:

شروین اسبقیان، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی گفت: نظر وزیر ورزش و جوانان مرجع است و او دستور کتبی داد پارا تیروکمان باید زیرمجموعه فدراسیون تیراندازی با کمان باشد. کمیته ملی پارالمپیک بحثی در این خصوص نداشته و دستوری که وزیر ورزش ابلاغ کرده، انجام می‌شود.

گفتنی است؛ پس از انتشار این متن فدراسیون جانبازان و توان‌یابان تاکنون موضع خود را در رابطه با صحبت‌های مطرح شده مبنی بر موافقت یا مخالفت اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد مکیته ملی پارالمپیک رضایت چندانی از این تصمیم ندارد و به دنبال راهی برای فرار از تن دادن به این حکم وزیر ورزش است تا شاید راه چا‌ره‌ای پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری میزان، چند روز پیش تیم ملی پارا تیروکمان ایران در مسابقات بین‌المللی جمهوری چک موفق به افتخارآفرینی و کسب ۴ مدال رنگارنگ شد و امروز روابط عمومی فدراسیون جانبازان و توان‌یابان مراسم استقبال از ورزشکاران و ورود ملی‌پوشان پارا تیروکمان را پوشش داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *