برگزاری کارگاه «خان هفتم» ویژه کودکان و نوجوانان در موزه ملک

10:57 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۴۲
برگزاری کارگاه «خان هفتم» ویژه کودکان و نوجوانان در موزه ملک
کتابخانه و موزه ملی ملک در راستای برنامه‌های «مدرسه تابستانی ملک برای کودکان و نوجوانان»، کارگاه «بازآفرینی شخصیت‌های داستان نبرد رستم با دیو سپید» را برگزار می‌کند.

خبرگزاری میزان - کارگاه آموزشی «خان هفتم» با محوریت «بازآفرینی شخصیت‌های داستان نبرد رستم با دیو سپید» روز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برپا می‌شود. این کارگاه جذاب در تعامل با کودکان و نوجوانان، آنان را به قلمروی خیال‌انگیز اسطوره و داستان می‌برد.

محمد نوروزی و فاطمه رازی‌پور، کارشناسان و راهنمایان کتابخانه و موزه ملی ملک، آموزش در این کارگاه را بر پایه نگاره شکست‌دادن دیو سپید از نسخه شاهنامه استرآباد برعهده خواهند داشت. این کارشناسان در تعامل با کودکان و نوجوانان، تصویرسازی این روایت حماسی را با تکنیک کلاژ (تکه‌چسبانی) و ابزار کاغذ رنگی به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند. ابزار‌های مورد نیاز برای شرکت‌کنندگان کاغذ رنگی، کاموا، چسب، قیچی و مقوا است.

لازم به یادآوری است که به حاضران در این کارگاه، گواهی کتابخانه و موزه ملی ملک ارائه می‌شود. علاقمندان می‌توانند تا روز چهارشنبه ۱۳ تیر با شماره تلفن تلفن ۶۶۷۲۶۶۱۳-۰۲۱ (داخلی ۱۳۲) آموزش تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: کودک و نوجوان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *