مدیرکل زندان‌های استان فارس در زندان عادل‌آباد به درخواست‌های حقوقی ۲۳ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

14:47 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۴۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیرکل زندان‌های استان فارس در زندان عادل‌آباد به درخواست‌های حقوقی ۲۳ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
مدیرکل زندان‌های استان فارس ضمن دیدار چهره به چهره با ۲۳ نفر از خانواده زندانیان درخواست‌های آن‎‌ها را بررسی و برای رسیدگی دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - همزمان با ششمین روز از هفته قوه قضاییه مدیر کل زندان‌های فارس با حضور در سالن ملاقات زندان مرکزی شیراز با مردم دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

در این دیدار که یک ساعت بطول انجامید، اسحاق ابراهیمی با همراهی رئیس اداره بازرسی زندان‌های استان و مدیر زندان مرکزی شیراز ضمن دیدار چهره به چهره با ۲۳ نفر از مراجعین، درخواست‌های آنان را بررسی و برای رسیدگی دستورات لازم را به مسئولین ذیربط ابلاغ کرد.

مدیر کل زندان‌های فارس در پایان این دیدار و رسیدگی، از برنامه‌ریزی این مدیریت به منظور دیدار هفتگی با مردم خبر داد و گفت: هر ارباب رجوعی که به اداره کل زندان‌ها یا زندان‌ها مراجعه کند بصورت خارج از نوبت درخواستش مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

اسحاق ابراهیمی اظهار کرد: اغلب مراجعین درخواست‌های حمایتی از خانواده‌ها یا رسیدگی حقوقی و ارفاقی برای مددجویان هستند، در صورتی که برابر مقررات امکان رسیدگی وجود داشته باشد تقاضای آن‌ها محقق شده و در صورت منع قانونی موارد به صورت اغنایی اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: در بازدید از شهرستان‌ها نیز اطلاع رسانی شده و چنانچه مراجعین درخواست دیدارداشته باشد، انجام می‌پذیرد و درخواست‌هایشان رسیدگی می شود.

در این دیدار یک ساعته ۲۳ نفر از مراجعین با مدیر کل زندان‌ها دیدار کردند و درخواست‌های خود را بیان داشتند.

این مراجعین غالباً همسر، فرزند زندانی و یا افرادی هستند که پیگیر رفع مشکلات خانواده مددجویان هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *