رئیس کل دادگستری استان فارس: ۲۱ ناظر ویژه قضایی بر امنیت و سلامت انتخابات در سراسر استان نظارت دارند

14:35 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۶۳۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان فارس: ۲۱ ناظر ویژه قضایی بر امنیت و سلامت انتخابات در سراسر استان نظارت دارند
رئیس کل دادگستری استان فارس از برقراری کامل امنیت و آرامش در سطح استان همزمان با برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: ۲۱ ناظر ویژه قضایی بر امنیت و سلامت انتخابات در سراسر استان نظارت دارند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه در راستای نظارت‌های قانونی ۲۱ ناظر قضایی و نماینده دادگستری استان بر روند انتخابات در سراسر استان نظارت مستقیم دارند، گفت: این ناظران به صورت میدانی فرایند اخذ رأی و امنیت و سلامت انتخابات را مورد رصد قرار می‌دهند.

وی همچنین از حضور ۱۹۱ نفر از مجموعه قضایی استان در هیئت‌های اجرایی خبر داد و تصریح کرد: همکاری دادگستری فارس در اجرای دقیق قانون در کنار هیئت‌های نظارت و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات، سلامت و امنیت انتخابات را تضمین و زمینه حضور مشارکت گسترده مردمی را فراهم کرده است.

 رئیس کل دادگستری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه حضور پر شورمردم در انتخابات قدرت بیشتر کشور در مجامع بین المللی را به دنبال دارد، افزود: انتخابات ریاست جمهوری در ایران اسلامی بر تعیین سرنوشت کشور و مردم و همچنین منطقه استراتژیک خاورمیانه و جبهه مقاومت تاثیر بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: با توجه به جایگاه ایران اسلامی به عنوان ام القراء جهان اسلام، چشم مظلومان عالم به ایران و انتخابات دوخته شده است و بی تردید حضور حماسی و پرشور مردم در معادلات منطقه موثر خواهد بود.

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر حضور پر شور مردم در ابتدای وقت در شعب اخذ رأی گفت: زمینه حضور حداکثری مردم و ثبت حماسه‌ای دیگر فراهم است.

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه صحت فرایند انتخابات را تحت بررسی و رصد قرار داده ایم اظهار امیدواری کرد با مشارکت فعال مردم در تعیین سرنوشت کشور ملت ایران بار دیگر در این صحنه حساس سربلند و پیروز خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *