مسئولین قضایی استان گیلان به مشکلات مردم در ۳ مسجد رشت رسیدگی کرد

16:15 - 06 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولین قضایی استان گیلان به مشکلات مردم در ۳ مسجد رشت رسیدگی کرد
مسئولین قضایی پیرو تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار بدون واسطه مسئولین با مردم، با حضور در سه مسجد رشت به مشکلات مردم رسیدگی و دستورات لازم برای حل مشکلات آن‌ها صادر کردند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان از حضور جمعی از اعضای شورای قضایی استان در ۳ مسجد شهرستان رشت در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواست‌ها و پاسخگویی به مطالبات عموم مردم خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه این حضور، چهارمین دیدار چهره به چهره در سال جاری با مردم است اظهار داشت: طرح دیدار چهره به چهره با مردم در قالب برپایی میز خدمت در مساجد در راستای تاکیدات مسئولان دستگاه قضا و برای تسهیل در روند دسترسی عموم مردم به مسئولان و قضات دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در ۳ مسجد حاج صمد خان باقر آباد، مسجد ابوذر و مسجد امام رضا (ع) حمیدیان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا باهدف فرهنگ سازی و ترویج سنت حسنه عفو و گذشت و استفاده از تریبون مساجد و سخنگاه‌ها برگزار شد.

وی همچنین با تشریح مزایای ارتباط مستمر و صمیمی مسئولان با مردم، تاکید کرد: این مهم رسالتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که مودت و امیدواری را در جامعه تقویت می‌کند و روند دسترسی مردم به مسئولان را تسریع می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان افزود: بخشی از این دیدار‌ها ناشی از دغدغه‌هایی بود که مراجعه کنندگان در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی داشتند که با صدور دستورات و ارایه‌ی راهکار‌های قانونی و سازنده برطرف شد و بخش دیگر مربوط به دغدغه‌های عمومی افراد بود که نسبت به حفظ حقوق بیت المال و دفاع از منافع اکثریت مردم مطرح کردند و رهنمود‌ها و دستورات لازم در این خصوص ارائه شد.
انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *