گفت‌وگو|

هروی: بهترین‌های کاراته در آسیا هستند/ شرایط ملی‌پوش شدن شفاف و روشن است

8:45 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۱۸۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
هروی: بهترین‌های کاراته در آسیا هستند/ شرایط ملی‌پوش شدن شفاف و روشن است
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: شرایط ملی‌پوش شدن شفاف و روشن است و بهترین‌ها به پیراهن تیم ملی می‌رسند.

سیدشهرام هروی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین شرایط تیم ملی کاراته اظهار داشت: اولین مرحله اردوی تیم ملی به پایان رسید و مرحله دوم به زودی شروع می‌شود و بچه‌ها یکسره تا پایان ماه بعد در اردو هستند تا شرایط بدنی آن‌ها روز به روز بهتر شود و ما هم صفر تا صد کار را رصد کنیم.

بهترین‌ها به پیراهن تیم ملی می‌رسند

وی درخصوص تاریخ نهایی شدن لیست تیم ملی برای حضور در قهرمانی آسیا گفت: آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی باقی مانده که پس از آن لیست تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بسته می‌شود و نفرات برتر هر وزن مشخص خواهند شد. شرایط ملی‌پوش شدن شفاف و روشن است و بهترین‌ها به پیراهن تیم ملی می‌رسند.

سرمربی تیم ملی کاراته درباره اینکه آیا قبول دارد رقابت‌های قهرمانی آسیا معیار سنجش عیار کاراته ایران نیست، تصریح کرد: واقعاً سطح رقابت‌ها در قاره کهن همیشه بالاست و این دوره با توجه به اینکه سهمیه تیمی جهانی هم از طریق آسیا کسب می‌شود، مسیر قهرمانی دشوارتر خواهد بود. ما باید تلاش کنیم در بخش انفرادی و تیمی قهرمان شویم، اما در این مسیر کار بسیار دشواری داریم.

نیاز به تورنمنت تدارکاتی و اردوی مشترک داریم،

وی افزود: همه می‌دانند بهترین تیم‌های دنیا در آسیا هستند و نگاهی به قهرمانان بخش تیمی در رقابت‌های جهانی مهر تاییدی بر این ادعاست. آسیا همیشه در کاراته حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و ما می‌دانیم کار سختی در پیش است.

هروی در پایان خاطرنشان کرد: نیاز به تورنمنت تدارکاتی و اردوی مشترک داریم، اما فعلاً چیزی قطعی نشده. فدراسیون در حال رایزنی است و با چند کشور هم صحبت‌هایی انجام شده که ان‌شاالله پیش از قهرمانی آسیا بتوانیم ملی‌پوشان را در یک رویداد تدارکاتی محک بزنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *