گفت‌وگو|

هروی: صحبت‌های رئیس جمهور و وزیر باعث ایجاد انگیزه شد/ جای کاراته در المپیک پاریس خالی است

7:45 - 19 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۰۱۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
هروی: صحبت‌های رئیس جمهور و وزیر باعث ایجاد انگیزه شد/ جای کاراته در المپیک پاریس خالی است
سرمربی تیم ملی کاراته ایران معتقد است جای خالی این رشته در المپیک پاریس شدیداً حس می‌شود.

سیدشهرام هروی در گفت‌وگو با میزان، درباره مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی اظهار داشت: خداراشکر این مراسم هر ساله در دولت سیزدهم برگزار می‌شود و از بچه‌های قهرمان تجلیل به عمل می‌آید. صحبت‌های رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان امیدوارکننده بود و باعث انگیزه و اشتیاق ما شد تا قدم‌های خود را محکم‌تر از قبل برداریم.

وی افزود: وقتی ورزشکار ببیند که زحماتش توسط رئیس جمهور و وزیر ورزش دیده می‌شود، قطعاً با انگیزه بیشتری تمرین می‌کند و این کار‌ها باعث رشد دوباره ورزش خواهد شد. آرزو می‌کنم در سال ۱۴۰۳ نتایج درخشانی در همه رشته‌ها اتفاق بیفتد و کاراته هم روز‌های خوبی به ارمغان بیاورد.

*ورزش ایران می‌تواند در المپیک پاریس بدرخشد

سرمربی تیم ملی کاراته ایران ادامه داد: من ایمان دارم ورزش ایران می‌تواند در سال ۱۴۰۳ در المپیک پاریس بدرخشد و حتی نتایجی بهتر از دوره قبل کسب کند، چون توجه مسئولان بیش از همیشه بوده و این موضوع روی کار بچه‌ها به طور حتم تأثیر مثبت خواهد داشت.

هروی در خصوص اینکه آیا دلتنگ المپیک می‌شود یا خیر گفت: اگر به ما بود که دوست داشتیم کاراته هر دوره در المپیک باشد و واقعاً جای خالی این رشته در پاریس حس می‌شود. خوشحالیم که در تنها دوره‌ای که شانس حضور در این رویداد بزرگ را داشتیم یک طلای ناب توسط سجاد گنج‌زاده بدست آوردیم و ان‌شاءالله کاروان ایران امسال بتواند دل مردم را شاد کند.

*هدف ما این است که در آسیا قهرمان شویم

وی درباره تاریخ شروع اردو‌های تیم ملی کاراته گفت: انتخابی‌ها برگزار می‌شود و یک انتخابی هم ۲ خرداد داریم و بعد از آن تمام تمرکز خود را معطوف تمرینات می‌کنیم تا بچه‌ها بتوانند به آمادگی مطلوب دست پیدا کنند. بزرگ‌ترین هدف ما این است که در قهرمانی آسیا قهرمان شویم و به قدرت کاراته ایران در قاره کهن مهر تایید بزنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *