پایان مسابقات انتخابی کاراته با معرفی نفرات برتر/ راه یافتگان به اردوی تیم ملی مشخص شدند

9:11 - 22 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۴۸۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پایان مسابقات انتخابی کاراته با معرفی نفرات برتر/ راه یافتگان به اردوی تیم ملی مشخص شدند
مرحله سوم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله سوم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان دوشنبه (۲۱ خردادماه) با برگزاری مبارزه در ۶ وزن در سالن شهید کبگانیان تهران پیگیری شد و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند تا راه یافتگان به اردوی تیم ملی مشخص شوند.

نتایج کسب شده بدین ترتیب است:

در وزن ۵۵- کیلوگرم، بهنام دهقان زاده از استان تهران با دو برد و محمدرضا غفوری از استان مازندران با ۲ برد و یک باخت نفرات برتر این وزن شدند و به اردو راه یافتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی از استان کرمانشاه با ۲ برد و پوریا اقدسی از استان البرز با ۴ برد، یک مساوی و یک باخت بعنوان نفرات برتر این وزن انتخاب شدند.

امیر مهدی زاده از استان قم با ۲ برد، هادی کیانی از استان آذربایجان غربی با ۲برد و نوید رنجبر از استان مازندران با ۲ برد و یک باخت، نفرات برتر وزن ۶۷- کیلوگرم بودند که موفق به حضور در اردوی تیم ملی شدند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری از استان قزوین با ۲ برد، مرتضی نعمتی از استان قم با ۲برد و مهدی شهگل از استان همدان با ۲ برد و یک باخت، ۳ نفر برتر این وزن بودند که به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، امیرحسین فداکار از استان تهران با ۲ برد و کیوان بابان از استان کردستان با ۳ برد و یک باخت، راهی اردوی تیم ملی شدند.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم، محمود نعمتی از استان قم با ۲ برد، مهدی گنج زاده از استان تهران با یک برد، صالح اباذری از استان مرکزی با یک برد و یک باخت و مهدی عاشوری از استان مازندران، نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی هستند.

با اعلام کادر فنی، علیرضا حیدری نیز به اردوی تیم ملی دعوت شد.

همچنین سجاد گنج‌زاده و مهدی خدابخشی هم به دلیل مصدومیت در این مرحله از مسابقه انتخابی شرکت نکردند با تصمیم کادرفنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *