رئیس کل دادگستری استان سمنان از مجتمع شورا‌های حل اختلاف این استان بازدید کرد

11:17 - 05 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۰۱۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از مجتمع شورا‌های حل اختلاف این استان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان به مناسبت هفته قوه قضاییه از تمامی شعب مجتمع شورا‌های حل اختلاف این استان بازدید و با کارکنان گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان در هفته قوه قضاییه با حضور در مجتمع شورا‌های حل اختلاف سمنان از تمامی شعب مجتمع، بازدید و با تبریک عید غدیر از نزدیک با اعضا شورا‌ها و کارکنان آن مجتمع گفتگو کرد.

در این دیدار داستان مرکز استان سمنان گلی، معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان شکوری و رئیس کل محاکم عمومی وانقلاب مرکز استان و رئیس شورا‌های حل اختلاف شهرستان سمنان مطهری نسب به همراه جمعی از مسئولین قضایی استان، رئیس دستگاه قضایی استان را همراهی کردند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در این بازدید اظهار کرد: حضور اعضا متنفذ و معتمد در شورا‌های حل اختلاف، یقینا منشا آثار و برکات زیادی در جهت حصول و افزایش صلح وسازش، و فصل خصومت‌ها خواهد بود.

وی افزود: هنر اعضا شورا‌های حل اختلاف این است که مراجعین با کدورت  نزد آنان حاضر و با مودت و آشتی کنان از حضور آن ها خارج می‌شوند و به واسطه سختی و تلاش‌های ارزشمندی که در مسیر فصل خصومت متحمل می‌شوند اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند متعال خواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: تبلیغات رسانه‌ای و اعلام آمار موفقیت‌های به دست آمده در حصول مصالحه و سازش، بویژه در پرونده‌های مهم می‌تواند زمینه ساز افزایش فرهنگ مصالحه و فصل خصومت‌ها و قلع ماده نزاع در بین اقشار مختلف جامعه باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه با تقدیر و تشکر از زحمات تمامی فعالان این عرصه، ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد شورا‌های حل اختلاف، بویژه در میزان سازش‌های به عمل آمده، همواره بر فصل خصومت و رفع مشکلات مردم در سریعترین زمان ممکن و تکریم شایسته ارباب رجوع با بهره گیری از امکانات موجود و ظرفیت‌های فناوری اطلاعات، با الکترونیکی کردن پروند‌ها و تلاش بیشتر برای افزایش آمار مصالحه واقعی تاکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *