مسئولان قضایی استان کرمان به مشکلات قضایی ۳۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کردند

17:09 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۹۱۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان کرمان به مشکلات قضایی ۳۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری استان کرمان از رسیدگی به مشکلات قضائی و حقوقی ۳۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌السلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه  به مشکلات قضایی و حقوقی ۳۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان رسیدگی کرد. در هفته قوه قضاییه اعضای شورای قضایی استان در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان حضور یافتند و مشکلات حقوقی و قضایی تعدادی از جانبازان و خانواده شهدا مورد رسیدگی قرار گرفت.

حجت‌السلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در این نشست که به منظور تکریم و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد، افزود: در این دیدار معاونین دادگستری استان نیز حضور دارند و تلاش می‌شود حتی المقدور در محدوده مقررات مساعدت کرده و به امور قضایی خانواده‌های معزز جانبازان و شهدا رسیدگی یا مشاوره‌های لازم به ان‌ها ارائه شود.

وی با اشاره به این موضوع که رسیدگی به پرونده‌های خانواده‌های جانبازان و خانواده‌های جانبازان و شهدا در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد، گفت: در طول سال ارتباط حضوری با مردم به صورت پیوسته در دادگستری استان جریان دارد و در سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار ملاقات مردمی در دادگستری استان برگزار شد که از این تعداد، حوزه ریاست دادگستری میزبان ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مراجعین بوده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *