یکی از خطوط تولید شرکت کاشی اصفهان که با حمایت دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشت

16:11 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۹۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
یکی از خطوط تولید شرکت کاشی اصفهان که با حمایت دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشت
یکی از خطوط تولید شرکت کاشی اصفهان با حمایت دستگاه قضایی و اجرایی استان و پیگیری‌های دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اصفهان افتتاح شد و این کارخانه به چرخه تولید بازگشت.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان برای افتتاح یکی از خطوط تولید در کارخانه کاشی اصفهان حضور پیدا کرد، گفت: این شرکت تولیدی یکی از باسابقه‌ترین و مهم‌ترین واحد‌های تولیدی استان بوده که در سال‌های اخیر به دلیل اختلافات سهامداران و سوء مدیریت، تعطیل و چرخ تولید آن از حرکت ایستاده بود.

وی افزود: با تلاش‌های بی‌وقفه دستگاه قضایی در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی و همکاری و همت ستاد تسهیل استانداری و با برگزاری جلسات متعدد، مشکلات اصلی این واحد تولیدی مرتفع شد و این کارخانه به چرخه تولید بازگشت.

 رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص نحوه شروع به کار مجدد این کارخانه اظهار کرد: با برگزاری جلسات و انجام بازدید‌های متعدد در چندسال گذشته، سرمایه‌گذاران با دیدن عزم جدی و حمایت‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضایی و اجرایی استان برای احیای این واحد تولیدی مهم، وارد عرصه شدند و با خرید سهام سهامداران پیشین، موجبات احیای کارخانه کاشی اصفهان را فراهم ساختند.

وی تاکید کرد: ما در دادگستری استان، این قول را به سرمایه‌گذاران و مدیران این واحد تولیدی می‌دهیم که در کنار دستگاه اجرایی، با تمام توان در راستای رفع موانع تولید این کارخانه تلاش خواهیم کرد و امیدوار هستیم تا پایان سال با تلاش مدیران و کارکنان، کارخانه به سقف توان تولیدی خود دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین مسائل کشور در سال‌های اخیر مسئله اقتصاد بوده است و با توجه به منویات و انتظارات مقام معظم رهبری و دغدغه‌مندی و تاکیدات مکرر رئیس قوه قضاییه، دادگستری استان در کنار وظیفه ذاتی خود که رسیدگی به دعاوی و اختلافات مردم است، در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *