قاضی‌زاده هاشمی: آینده کشور در گرو ۲ دشت خوزستان و مکران است

14:42 - 03 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۶۴۸
قاضی‌زاده هاشمی: آینده کشور در گرو ۲ دشت خوزستان و مکران است
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از زمانی که پول نفت به کشور وارد شد تمامی امکانات به استان‌های مرکزی اختصاص داده شده است گفت: آینده کشور ما در گرو ۲ دشت خوزستان و مکران است.

خبرگزاری میزان - سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز، یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران گفت: ما در بعضی مسائل دچار سندروم دوقطبی شده‌ایم، فاصله طبقاتی در جامعه شکاف ایجاد کرده و زندگی طیف کوچکی برای همگان آرزو شده است.

وی افزود: جرائم و بزه اجتماعی از همین جاست که شکل می‌گیرد. پس بازسازی جامعه از جمله مهمترین اموریست که باید انجام شود. 

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید تلاش می‌کرد تا با کم کردن فاصله دولت و مردم به دلیل سیمای کاریزماتیک خود این شکاف را ترمیم کند تصریح کرد: دولت آینده باید ترمیم نهاد خانواده را در دست گرفته و با توانمندسازی نهاد خانواده، گسست شکل گرفته را اصلاح کند. این دقیقا همان چیزی بود که شهید رئیسی انجام داد و ان شاالله ما ادامه دهنده راهش خواهیم بود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه بیان کرد: برخی ارتباط با جهان را مشکل کشور می‌پندارند، برخی مسائل مربوط به مشکلات جوانان را و طیف دیگری می‌گویند عدالت مسئله اصلی کشور است. اما اصل موضوع این است که باید به مردم اعتماد کنیم.

قاضی‌زاده هاشی ادامه داد: از زمانی که پول نفت به کشور وارد شد تمامی امکانات یه استان‌های مرکزی اختصاص داده شد. ما در بنیاد شهید این معادلات را بر هم زدیم. امور را به مردم سپردیم و به شهرستان‌ها بردیم. حتی در فیلم و سینما نیز توجه و اهمیت به مردم شهرستان‌ها را اصل قرار دادیم.

وی با انتقاد از حضور دولت در مسائل و مباحث مختلف به‌ویژه اقتصاد کشور گفت: ما از امام خمینی (ره) آموخته‌ایم که کار را باید به مردم سپرد. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آینده کشور ما در گرو ۲ دشت خوزستان و مکران است، ادامه داد: نباید قومیتی و منطقه‌ای فکر کنیم. ایران را باید به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل کنیم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: کشور هم اکنون نیازمند عناصری است که با موانع و منابع انقلاب اسلامی آشنایی داشته باشد و برای حل مسائل آماده فداکاری باشد.

قاضی‌زاده هاشمی با تعریف اینکه فداکاری یعنی سمت مردم ایستادن تاکید کرد: ‌شهید رئیسی در هر تصمیی سمت مردم می‌ایستاد.

وی افزود: اگر نصف هزینه‌ای که در حوزه آب شیرین‌کن صرف می‌شود در آبخیزداری سرمایه‌گذاری شود، مشکل آب کشور حل می‌شود.

این خبر درحال تکمیل است...

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *