زاکانی: مشکل ما توزیع نامناسب امکانات است/ لزوم توجه به امر به معروف در ورزش

13:03 - 03 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۶۱۲
زاکانی: مشکل ما توزیع نامناسب امکانات است/ لزوم توجه به امر به معروف در ورزش
یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از سرفصل‌هایی که توجه ویژه می‌خواهد امر به معروف در ورزش است گفت: بودجه رسیدگی و پرورش ورزشکاران باید افزایش پیدا کند.

خبرگزاری میزان - علیرضا زاکانی صبح امروز، یکشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ در اجتماع ورزشکاران و جوانان گفت: سلام به همه کسانی که در ورزش سوختند و دست از ورزش بر نداشتند. درود بر تختی و پوریای ولی و دیگر جهان پهلوانان کشور عزیزمان.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه افزود: امروز وقتی در جمع شما حاضر شدم یک درس بزرگ آموختم. قهرمان جوان کشور هم اکنون به من گفت؛ به درد محرومین برسید.

زاکانی با بیان اینکه کشور ما از حیث امکانات کمبودی ندارد، گفت: تنها مشکل ما توزیع نامناسب امکانات است؛ لذا با توفیق الهی و با شناخت درست از منابع به رفع نیاز‌های مردم خواهیم پرداخت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: در کشور ما یکی از سرفصل‌هایی که توجه ویژه می‌خواهد امر به معروف در ورزش است. ورزش همگانی نشاط و انسجام اجتماعی به‌دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: ورزشکار ما امروز شرایطی ندارد که پس از اتمام دوره خویش بتواند ادامه زندگی دهد. پس باید به ورزشکاران نگاه ویژه داشت.

زاکانی گفت: ما در ۳۳ ماه گذشته ۷۰ مجموعه مخروبه ورزشی را احیا و ۳۶ مجموعه را نیز احداث کردیم.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: در سفر چین بنابر تفاهمی که داشتیم مقرر شد ۳ ورزشگاه بسازیم یکی از آن‌ها مربوط به خواهران است دیگری به معلولان و سالمندان اختصاص دارد و سومین ورزشگاه نیز برای عموم ورزشکاران خواهد بود.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی ورزش پایه است ادامه داد: ما دقت خود را در موضوعات مختلف و سطح ملی قرار دادیم تا ورزش همگانی را گسترش دهیم.

زاکانی در خاتمه اظهاراتش بیان کرد: کاری کردیم که از هر ۱۰ نفر یک نفر در ورزش قهرمانی شرکت کرد. ما به استعدادیابی نیز توجه ویژه داشتیم. تهران و دیگر شهرستان‌های ما باید هویت ورزشی داشته باشند. من معتقدم بودجه رسیدگی و پرورش ورزشکاران باید افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *