برگزاری جلسات مربوط به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی به نخستین جلسه کاری مجلس در هفته آینده موکول شد

11:59 - 03 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۵۹۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
برگزاری جلسات مربوط به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی به نخستین جلسه کاری مجلس در هفته آینده موکول شد
نمایندگان در جلسه علنی امروز و پیرو اخذ رای استمزاجی با تشکیل جلسات کمیسیون‌ها و تعیین هیئت رئیسه آن‌ها در روز آینده مخالفت کردند.

خبرگزاری میزان - حمیدرضا حاجی بابایی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: انشالله و به فضل الهی مشکلات برخی از نمایندگان در رابطه با فعالیت در کمیسیون‌ها از طرق گوناگون برطرف خواهد شد تا هیچ نماینده‌ای در این بخش نارضایتی نداشته باشد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین بنده از آقای دکتر مفتح، رئیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس تقاضا دارم جلسه‌ای را ترتیب داده و طرحی را که به صورت عادی وصول شده و در رابطه با کمیسیون قضایی بود و در آیین‌نامه داخلی اشاره‌ای به مجلس یازدهم شده است، حل شود تا این موضوع در نخستین جلسه بعدی مجلس تصویب و نهایتاً به شورای نگهبان ارسال تا کمیسیون قضایی تشکیل شود.

در ادامه این جلسه، نمایندگان پیرو اخذ رای استمزاجی با تشکیل جلسات کمیسیون‌ها و تعیین هیئت رئیسه آن‌ها در روز آینده مخالفت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی در جریان مخالفت نمایندگان اظهار کرد: تشکیل جلسات کمیسیون‌ها و تعیین هیئت رئیسه آن‌ها در اولین جلسه کاری بعدی مجلس مد نظر قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/


برچسب ها: جلسه علنی مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *