نماینده مردم ساری و میاندورود: ۲۰ هزار کارگر پست و مخابرات منتظر تامین امنیت شغلی خود هستند

11:13 - 03 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۵۸۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم ساری و میاندورود: ۲۰ هزار کارگر پست و مخابرات منتظر تامین امنیت شغلی خود هستند
علی بابائی کارنامی در مجلس گفت: همه دستگاه‌ها باید به پنجره واحد متصل شوند، تفاهم نامه‌ای بین وزارت ارتباطات و تمامی دستگاه‌ها در جهت الکترونیک‌سازی خدمات منعقد شده و باید به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

خبرگزاری میزان -  علی بابائی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد میزان تحقق دولت هوشمند و اجرای شبکه ملی اطلاعات کشور در اجرای بند (۸) ماده (۲۲) آئین نامه داخلی مجلس، گفت: اتفاقات خوبی در حوزه شبکه ملی اطلاعات صورت گرفته و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد بودیم. در مورد هوشمندسازی که یکی از اقدامات فاخر دولت بوده به ۱۲ درصد رشد رسیدیم که تعهد وزیر ۲۰ درصد بود و کماکان جای کار وجود دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید به پنجره واحد متصل شوند، تفاهم نامه‌ای بین وزارت ارتباطات و تمامی دستگاه‌ها در جهت الکترونیک‌سازی خدمات منعقد شده و باید به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

وی ادامه داد: در شهر‌ها شرکت مخابرات زیرساخت‌هایی را در حوزه فیبر نوری دارد، اما شما به شرکت‌های موازی در این شهر‌ها به بهانه رقابتی سازی مجوز می‌دهید، این هدررفت بیت المال است. شاید اشکالاتی در شرکت مخابرات داشته باشیم، اما باید از اقدامات زیرساختی که در گذشته اجرا شده است به نحو بهتری استفاده کنیم، ضرورت دارد از شرکت ملی مخابرات حمایت شود.

بابائی کارنامی عنوان کرد: از ۶۳ شهر استان مازندران اجرای فیبر نوری در ۹ شهر در حال انجام است، نیاز داریم این اقدام سرعت داده شود، زیرا سالانه ۲۰ میلیون گردشگر در سال به این استان رفت و آمد دارند.

وی گفت: در حوزه توسعه ارتباطات روستایی اتفاقات خوبی صورت گرفته و در استان مازندران بیش از ۹۰ درصد روستا‌ها خدمات دهی صورت گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: امنیت شغلی کارمندان شرکت ملی مخابرات و شرکت ملی پست را خواستار هستیم، بیش از ۲۰ هزار کارگر منتظر امنیت شغلی هستند و حقوق عقب مانده فراوانی دارند. عملکرد پست بانک نیز جای تامل دارد و بیشتر به این حوزه از عملکرد شما نقد دارم. نمی‌شود با حرف زیرساخت‌های مخابرات را توسعه دهیم، اما شرکت ملی پست به موازات آن رشد پیدا نکند.

انتهای پیام/


برچسب ها: جلسه علنی مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *