اعلام وصول طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش کانادا

12:47 - 03 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۶۰۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
اعلام وصول طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش کانادا
نایب رئیس مجلس گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نماد مردمی و حق طلبانه و نماد شهادت طلبی برای حقیقت است را این چنین مورد هجمه قرار دهد. ان شاءالله نمایندگان ما پرقدرت این حرکت را محکوم می‌کنند.

خبرگزاری میزان - در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش و نیرو‌های مسلح و امنیتی وابسته به دولت کانادا اعلام وصول شد.

حمیدرضا حاجی بابائی نایب رئیس مجلس در این خصوص گفت: دولت کانادا که از حامیان سرسخت کودک کش صهیونیستی و هیچگونه ارزشی برای حقوق بشر قائل نیستند متاسفانه اخیرا سپاه پاسداران پر افتخار جمهوری اسلامی را که برای مبارزه با تروریست در منطقه صد‌ها شهید تقدیم جهان، اسلام و حقیقت کرده است را تروریست اعلام کرد.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طرحی که با قید فوریت پیگیری خواهد شد این اقدام نابخردانه دولت کانادا را در رابطه با این اقدام ناشایست آن‌ها با قدرت محکوم می‌کنند و طرحی را تصویب می‌کنند که ارتش دولت کانادا تروریست اعلام شود تا از این به بعد هیچ کشوری به خود اجازه ندهد در مورد نیرو‌های مسلح پرافتخار ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نماد مردمی و حق طلبانه و نماد شهادت طلبی برای حقیقت است را این چنین مورد هجمه قرار دهد. ان شاءالله نمایندگان ما پرقدرت این حرکت را محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: جلسه علنی مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *