رژیم صهیونیستی؛ بازنده هرگونه ماجراجویی در لبنان

8:45 - 05 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۴۶۲
رژیم صهیونیستی؛ بازنده هرگونه ماجراجویی در لبنان
رژیم صهیونیستی در صورت وقوع جنگ با حزب‌الله لبنان، بازنده خواهد بود و مراکز موشکی و پهپادی حزب‌الله تهدیدی جدی برای شهرک‌های اراضی اشغالی است.

خبرگزاری میزان - اگرچه جنگ مرگ‌بار در غزه برای رژیم صهیونیستی کافی نبوده، اکنون احتمال رویارویی بسیار گسترده‌تر بین این رژیم و حزب‌الله لبنان وجود دارد.

پایگاه تایم در گزارشی با عنوان «جنگ آینده حزب‌الله و اسرائیل»، به بررسی ابعادی از درگیری احتمالی میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان پرداخت و می‌نویسد: به‌تازگی و درپی انتشار ویدیویی ۹ دقیقه‌ای از سوی حزب‌الله که پهپاد‌های شناسایی را در حال گشت‌زنی در شمال اسرائیل نشان می‌داد، مقام‌های اسرائیلی اعلام کردند که برای یک جنگ همه‌جانبه آماده هستند.

رژیم صهیونیستی؛ بازنده جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان

هشدار دبیرکل حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی

پس از انتشار فیلم پهپاد شناسایی اخیر، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان هشدار داد که اگر رژیم صهیونیستی دامنه درگیری‌های کنونی را گسترش دهد، حزب‌الله «بدون محدودیت، بدون قاعده و سقف» نبرد خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی با نهایی کردن برنامه‌های خود برای یک جنگ «همه جانبه»، تصمیم ادعایی خود را برای آنچه «تغییر موازنه فعلی قوا در شمال، توقف شلیک موشک از سوی حزب‌الله و احتمالا ایجاد یک منطقه حائل در عمق چندین مایلی» خوانده شده، نشان می‌دهد.

تهدید‌های مقام‌های ارشد صهیونیست که هشدار می‌دهند «بیروت از تخریب مصون نخواهد ماند» مفید نیست؛ حزب‌الله اکنون بسیار توانمندتر است و آغاز جنگ این گروه را وادار می‌کند تا موشک‌های بالستیک خود را بر شهر‌های اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کند.

رژیم صهیونیستی؛ بازنده جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان

ناتوانی پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در برابر حزب‌الله لبنان

مقام‌های آمریکایی ابراز نگرانی جدی می‌کنند که سیستم‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی تحت تأثیر قدرت آتش حزب‌الله قرار می‌گیرند که شامل بیش از ۱۰۰ هزار موشک و انبوهی از پهپاد‌های انتحاری است.

هنگامی که مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا هفته آینده در واشنگتن با یکدیگر ملاقات می‌کنند، باید خطوط رویارویی در حال پیشروی را به وضوح مشخص کنند.

سی‌ان‌ان به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داد که واشنگتن نگرانی‌های جدی دارد که در صورت وقوع یک جنگ تمام‌عیار با رژیم صهیونیستی، حزب‌الله می‌تواند بر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در شمال، از جمله سیستم گنبد آهنین، غلبه کند.

رژیم صهیونیستی؛ بازنده جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان

نگرانی‌هایی که به گفته مقام‌های آمریکایی از سوی رژیم صهیونیستی نیز به آن‌ها ابلاغ شده، درباره اینکه گنبد آهنین در برابر مراکز موشک‌ها و پهپاد‌های حزب‌الله آسیب‌پذیر است، تنها در حالی افزایش می‌یابد که این رژیم به‌طور فزاینده‌ای به مقام‌های آمریکایی نشان داده که برای حمله به لبنان آماده می‌شود.

اگر حزب‌الله لبنان بر پدافند موشکی رژیم صهیونیستی غلبه کند، جان نظامیان صهیونیست به خطر می‌افتد.

حزب‌الله؛ قدرتمندتر از حماس در برابر رژیم صهیونیستی

پایگاه سی‌ان‌ان به نقل از گزارش سرویس تحقیقات کنگره، نوشت: نیروی زمینی حزب‌الله گسترده‌تر از حماس است و حدود ۴۰ هزار تا ۵۰ هزار نیرو دارد و دبیرکل حزب‌الله گفت که تعداد مبارزان این گروه در واقع بسیار بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *