مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان: افزایش بهره‌وری در کارگاه‌ها و اجرای طرح‌های اشتغال‌زا برای زندانیان از سیاست‌های جدید خواهد بود

15:01 - 31 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۰۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان: افزایش بهره‌وری در کارگاه‌ها و اجرای طرح‌های اشتغال‌زا برای زندانیان از سیاست‌های جدید خواهد بود
مدیر عامل جدید بنیاد تعاون زندانیان درباره افزایش بهره‌وری در کارگاه‌های بنیاد و اجرای طرح‌های اشتغال‌زا برای زندانیان را از سیاست‌ها و رویکرد جدید بنیاد بیان کرد.

خبرگزاری میزان- همایش دو روزه مدیران استانی و ستادی بنیاد تعاون زندانیان با سخنرانی غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی آغاز شدد.

وی با تقدیر از مدیر عامل قبلی بنیاد، بر رشد و توسعه اشتغال زندانیان و همچنین افزایش دستمزد آنها در دوره ناصر جعفرقلی مدیر عامل جدید بنیاد، تاکید کرد.

غلامعلی محمدی افزود: در هیئت مدیره بنیاد سیاست‌های راهبردی تعیین شده که تعامل حداکثری بین بنیاد تعاون زندانیان و سازمان زندان‌ها برای ایجاد کارگاه‌های صنعتی که لازمه اشتغال پایدار برای زندانیان است بیش از پیش افزایش یابد.

مدیر عامل جدید بنیاد تعاون زندانیان: افزایش بهره‌وری در کارگاه‌ها و اجرای طرح‌های اشتغال‌زا برای زندانیان از سیاست‌های ما خواهد بود

در ادامه ناصر جعفرقلی، مدیر عامل جدید بنیاد تعاون زندانیان درباره افزایش بهره وری در کارگاه‌های بنیاد و اجرای طرح‌های اشتغال‌زا برای زندانیان را از سیاست‌ها و رویکرد جدید بنیاد بیان کرد.

وی افزود: به دنبال جذب سرمایه گذاری بانک‌ها و تعامل با ایشان برای توسعه کارگاه‌ها در زندان‌ها هستیم و بنیاد باید هم زنجیره تامین و هم زنجیره تولید داشته باشد که این امر با بالا بردن کیفیت تولیدات به افزایش سود بیشتر بنیاد و در نتیجه به ایجاد کارگاه‌های بزرگ صنعتی و اشتغال پایدار با دستمزد بالای مددجو که هدف نهایی ما است منتهی می‌شود.

در این همایش دو روزه مدیران استانی و ستادی بنیاد درباره مشکلات و دغدغه‌های توسعه اشتغال، مسائل مالی، اداری و همچنین بررسی راه‌های افزایش راندمان کارگاه‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *