گفت‌وگو|

فتحی: کسب سهمیه المپیک در بوکس نیازمند شرایط خاصی است/ آینده را از دست نمی‌دهم

0:49 - 01 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۰۴۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فتحی: کسب سهمیه المپیک در بوکس نیازمند شرایط خاصی است/ آینده را از دست نمی‌دهم
بوکسور وزن ۸۶ کیلوگرم ایران معتقد است گرفتن سهمیه المپیک مستلزم یکسری شرایط خاص است.

علی فتحی در گفت‌وگو با میزان، درباره رقابت‌های بوکس گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت اظهار داشت: خداراشکر توانستم قهرمان مسابقات شوم و به خودم ثابت کنم که می‌توانم هر روز بهتر از روز قبل باشم. فونتانا یکی از ملاک‌های حضور در تیم ملی برای قهرمانی آسیا را حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد و من هم از این موضوع تمکین کردم.

وی افزود: روح‌الله حسینی همیشه مسابقات مختلف را از نزدیک تماشا می‌کند و فونتانا و کادرفنی تیم ملی هم تک تک بوکسور‌ها را تحت نظر دارند و همین موضوع انگیزه ما را دوچندان می‌کند. من ۱۵ سال است در بوکس هستم و می‌دانم این مسائل خیلی در روحیه بوکسور تاثیر مثبت دارد.

بوکسور تیم ملی درباره از دست رفتن سهمیه المپیک گفت: گرفتن سهمیه در بوکس کار سختی است و مستلزم شرایط خاص است. باید هزینه‌های زیادی شود و نگاه‌ها به این رشته ویژه باشد. حقیقت این است که از بوکس دنیا عقب هستیم و با اینکه فدراسیون تمام تلاشش را به کار بسته تا مشکلات به حداقل برسد، اما هنوز کافی نیست.

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانیم گذشته دیگر برنمی‌گردد و به همین خاطر آینده را از دست نمی‌دهم و هر روز تمرین می‌کنم تا ۴ سال دیگر در المپیک حضور داشته باشم. بوکس رشته سختی است و اگر یک روز تمرین نکنی برای جبرانش باید چند ماه تلاش کنی. امیدوارم بوکس ایران در ادامه راه موفق باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *