رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی: مدیران قضایی باید روند تبلیغات نامزد‌های انتخابات را نظارت کنند

13:57 - 24 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۸۷۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی: مدیران قضایی باید روند تبلیغات نامزد‌های انتخابات را نظارت کنند
رئیس کل داگستری استان خراسان شمالی با اشاره به لزوم پایش مداوم روند تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی گفت: مدیران قضایی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید دائما بر روند انتخابات نظارت داشته باشند تا حقی از نامزد‌ها ضایع نشود.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در سومین نشست شورای مدیران قضایی استان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب با تکمیل روند حضور میلیونی مردم همچنان که در مراسم تشییع و بدرقه شهدای خدمت به بهترین شکل ممکن برگزار شد، بار دیگر حماسه‌ای با شکوه، توأم با مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران خلق و اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در گوش افکار عمومی جهان طنین انداز خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: مدیران قضایی باید ضمن پایش مداوم و مستمر فرایند فعالیت‌ها و روند تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی و هواداران آن‌ها در جریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سازوکار‌های نظارتی را بیش از پیش تقویت کنند تا با ایجاد فضایی سالم و رقابتی حقی از کسی ضایع نشود.

وی اظهار کرد:بخشی از سازوکار رقم خوردن این دستاورد عظیم در حوزه برگزاری انتخابات پیش رو به عملکرد دستگاه قضایی بر می‌گردد و در این میان مدیران حوزه‌های قضایی در تمامی سطوح نقش پررنگ و رسالت خطیری بر دوش دارند؛ لذا باید به نحوی اقدام و عمل کنند که با در اولویت قرار گرفتن و نتیجه بخش بودن سیاست‌‎ها و برنامه‌های مبتنی بر اصول و موازین پیشگیرانه شاهد بروز تخلفات و جرایم احتمالی در حوزه انتخابات نباشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده گفت:مدیران قضایی باید به طور میدانی همه فعالیت‌ها را در فضای عینی و مجازی بطور مداوم رصد کنند و به نحو مقتضی فعالیت‌های ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها را به ویژه در حوزه تبلیغاتی در مرکز استان و شهرستان‌ها تحت نظارت دقیق قرار دهند.

در پایان این نشست از تلاش‌های معاون منابع انسانی رئیس کل دادگستری، رئیس دادگستری گرمه و معاون دادستان عمومی و انقلاب اسفراین در راستای برگزاری منظم نشست‌های قضایی قدردانی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *