رئیس کل دادگستری مازندران: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات استان مطالبه‌گری کنند

15:27 - 22 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۵۴۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات استان مطالبه‌گری کنند
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای حل مشکلات استان مطالبه‌گری کنند، گفت: مشکلات زیست محیطی نیروگاه نکا از جمله مشکلات مهم موجود در استان است.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در دومین نشست شورای قضایی استان مازندران که به میزبانی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران برگزار شد، گفت: علیرغم اهمیت تولید برق و ضروری بودن فعالیت نیروگاه، متاسفانه سوخت مصرفی این نیروگاه به جای استفاده از سوخت گاز، مازوت نوع چهارم و از آلاینده‌های خطرناک برای سلامت انسان و محیط زیست بوده و مدیران استانی، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولین باید برای حل این مشکل بسیار مهم که با جان مردم مرتبط است، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: نشست شورای قضایی مازندران از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و باید با همراهی و همدلی از ظرفیت اعضای شورا برای حل مشکلات موجود استان در بخش‌های مختلف استفاده شود.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: نشست شورای قضایی از جمله جلسات بسیار مهم استان و مصوبات آن لازم‌الاجر است و باید اقدام قانونی مناسب طبق موارد مصوب شده صورت گیرد؛ ضمن اینکه با توجه به اهمیت موضوعات مطروحه، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید شخصاً در این جلسه حضور پیدا کنند.

پوریانی در ادامه تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در چهارچوب قانون، با حفظ شان و اقتدار دستگاه قضایی در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم؛ ولی در صورت بروز هرگونه تخلف و جرم، قطعاً در راستای اجرای دقیق قانون، اقدام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران، مبارزه با فساد را یکی از اصول اساسی فعالیت‌های دستگاه قضایی استان عنوان و تاکید کرد: اجرای دقیق، قانون هدف مهم دادگستری مازندران است و با هرگونه فساد در هر سطح و منصبی، بدون مماشات برخورد قانونی خواهد شد.

پوریانی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته قوه قضاییه، یادآور شد: عملکرد و خدمات دستگاه قضایی استان باید در این هفته برای مردم تببین و تشریح شود.

وی با تاکید براینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای حل مشکلات استان مطالبه گری کنند، گفت: مشکلات زیست محیطی نیروگاه نکا از جمله مشکلات مهم موجود در استان است.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه از شعب دادگاه و دادسرای سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران بازدید و با کارکنان این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *