بیش از هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان در سالگرد رحلت امام (ره) سنددار شد

11:21 - 16 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۶۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بیش از هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان در سالگرد رحلت امام (ره) سنددار شد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: در تداوم پویش نذر خدمت مجموعه ثبت اسناد و املاک استان، برای یک هزار و ۵ هکتار از اراضی کشاورزی توسط کارکنان واحدهای ثبتی استان در روزهای تعطیل ۱۴ و ۱۵ خرداد سند صادر شد.

خبرگزاری میزان- سیدمهدی هاشمی اظهار کرد: کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان در سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب و نیز قیام ۱۵ خرداد طلیعه نهضت مردم مسلمان ایران و به منظور تحقق حداکثری حدنگاری اراضی کشاورزی در سال جهش تولید، با حضور جهادی و مسئولانه در محل کار به این مهم همت گماشتند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشان و شهدای انقلاب اسلامی گفت: از آنجا که صدور اسناد مالکیت باغ‌ها و اراضی کشاورزی موتور محرک تولید محصولات کشاورزی است و علاوه بر امنیت خاطر کشاورزان، امکان اخذ تسهیلات بانکی و بهره‌مندی از تجهیزات نوین را فراهم می‌کند، حدنگاری اراضی کشاورزی با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: در مکتب امام (ره)، کار جهادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و فرزندان حضرت روح‌الله(ره) در مجموعه ثبت اسناد و املاک به تاسی از ایشان، کار شبانه‌روزی و بی‌وقفه را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در پایان اضافه کرد: از همین رو با تلاش جهادی و حضور مسئولانه در دو روز تعطیل رحلت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد، کارکنان ادارات ثبت اسناد در شهرستان‌های جیرفت، بردسیر، رفسنجان، سیرجان، زرند، رودبار جنوب، ماهان، بافت و ریگان نسبت به حدنگاری یک هزار و ۵ هکتار از اراضی زراعی اقدام کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *