هزار و ۳۵۳ خانواده نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان هستند

10:48 - 13 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۳۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
هزار و ۳۵۳ خانواده نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان هستند
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: هزار و ۳۵۳ خانواده در مرکز استان کرمان تحت پوشش حمایت‌های انجمن حمایت زندانیان هستند و در سال گذشته ۱۶.۵ میلیارد تومان برای این خانواده‌ها هزینه شده است.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین ابراهیم حمیدی در آیین گرامیداشت روز ملی نسیم مهر، روز حمایت از خانواده زندانیان نیازمند اظهار کرد: امام خمینی (ره) به مسائل اجتماعی و اقشار ضعیف جامعه در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توجه داشت و به همین دلیل دستور ایجاد کمیته امداد را داد تا به افراد نیازمند جامعه کمک شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اجازه دادند، نام خودشان را بر کمیته امداد بگذارند، زیرا این مجموعه با افراد کم‌بضاعت و محرومان ارتباط داشت و به‌طور مستقیم به آن‌ها خدمت می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در قوه قضاییه نیز انجمن حمایت زندانیان تشکیل شد تا با استفاده مستقیم از کمک خیران به خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند زندانی رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی ضمن اشاره به این مطلب که انجمن حمایت زندانیان مورد اعتماد خیران و مردم قرار گرفته است، بیان کرد: انجمن حمایت زندانیان در کنار ستاد دیه که متصل به خیران و مردم عزیز هستند، خدمات بسیار خوب و ارزشمندی را برای خانواده زندانیان و افراد تحت پوشش ارائه داده‌اند.

هزار و ۳۵۳ خانواده نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان هستند

وی افزود: سعی داریم توجه مردم، رسانه‌ها و خیران را با برگزاری جشن‌های گلریزان و جشن نسیم مهر به انجمن حمایت زندانیان و ستاد دیه جلب کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین به عملکرد یکساله انجمن حمایت زندانیان کرمان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۳۵۳ خانواده در مرکز استان کرمان تحت پوشش حمایت‌های انجمن حمایت از زندانیان نیازمند هستند و ۱۶.۵ میلیارد تومان برای این خانواده‌ها هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد:انجمن حمایت زندانیان کرمان برای تهیه بسته معیشتی و حمایتی، آموزش فرزندان، مشاوره‌ها برای رفع مشکلات اجتماعی و خانوادگی مددجویان کار‌های خوبی انجام داده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه اشتغال‌آفرینی خوبی برای خانواده زندانیان نیازمند فراهم شده و ایجاد زمینه اشتغال و تحصیل فرزندان آن‌ها در دستور کار قرار دارد، گفت: باید برای اشتغال خانواده‌های زندانیان نیازمند تلاش کنیم تا از حمایت‌های مالی و معیشتی انجمن بی‌نیاز شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *