اعلام آمادگی وزارت امور خارجه برای تسهیل برگزاری حج امسال

9:35 - 13 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۳۰۸
اعلام آمادگی وزارت امور خارجه برای تسهیل برگزاری حج امسال
سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، ابراز امیدواری کرد خدمات ارائه شده از سوی عربستان زمینه برگزاری مناسب اعمال حج را برای حجاج ایرانی فراهم کند.

خبرگزاری میزان - علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی موضوع‌های مرتبط با حج سال جاری را مورد بررسی قرار داد و در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی در سرزمین وحی قرار گرفت.

باقری در این گفت‌وگو ضمن آرزوی سلامتی، توفیق و قبولی طاعات زائران ایرانی بیت‌الله الحرام، بر به‌کارگیری همه ظرفیت‌های وزارت امور خارجه برای برگزاری حج مطلوب و مقبول حجاج ایرانی در سرزمین وحی تاکید و آمادگی کامل وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های کشورمان در عربستان برای تسهیل هر چه بیشتر امور مرتبط با برگزاری حج سال‌جاری را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب با ابراز رضایت از عملیات حج و انجام مناسک تا حال حاضر، آخرین وضعیت و شرایط مربوط به حجاج ایرانی را به سرپرست وزارت امور خارجه ارائه کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه، با قدردانی از تلاش دست اندرکاران بعثه حج جمهوری اسلامی ایران و همکاری نمایندگی‌های سیاسی کشورمان در ریاض و جده، ابراز امیدواری کرد خدمات ارائه شده از سوی دولت عربستان زمینه برگزاری مناسب اعمال حج برای حجاج ایرانی را به شایستگی فراهم آورد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *