مسئولان قضایی دادگستری خوزستان به درخواست‌های ۲۵ نفر از مراجعان در شهرستان شوش رسیدگی کردند

9:52 - 12 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۱۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری خوزستان به درخواست‌های ۲۵ نفر از مراجعان در شهرستان شوش رسیدگی کردند
مسئولان قضایی دادگستری خوزستان در میز خدمت برگزار شده در شهرستان شوش به درخواست‌های قضایی ۲۵ نفر از مراجعه کنندگان پاسخ دادند.

خبرگزاری میزان- علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در راستای تداوم برگزاری ملاقات‌های مردمی به همراه معاونین خود، با حضور در شهرستان شوش در میز خدمت دادگستری این شهرستان شرکت و به درخواست‌ها و مشکلات ۲۵ نفر از شهروندان و مراجعه کننده رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: در راستای اجرای دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر دیدار بدون واسطه با مردم به شکل‌های مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم که از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی است به همراه جمعی از معاونین و مسئولان قضایی شهرستان به درخواست‌های قضایی جمعی مردم شریف شهرستان شوش رسیدگی شد.

دهقانی افزود: در راستای تکریم مردم و پیگیری درخواست‌های آنان هر هفته میز خدمت دادگستری در کلیه مصلی‌های سراسر استان برگزار می‌شود و همچنین با برنامه‌ریزی انجام شده روزهای شنبه به همراه معاونین قضایی پاسخگوی درخواست‌های مردم سراسر استان هستیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *