بازدید معاون راهبردی قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از شعب اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس

10:01 - 13 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۱۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید معاون راهبردی قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از شعب اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
معاون راهبردی قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از شعب اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس بازدید کردند.

خبرگزاری میزان - سیدمحمد صاحبکار خراسانی معاون راهبردی قوه قضاییه و محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از شعب اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس بازدید کردند. 

معاون راهبردی و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان بازدید از شعب اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ضمن نظارت بر حُسن انجام امور و مشاهده روند رسیدگی‌ها در این شعب، از سوی مسئولین مربوطه در جریان آمار ورودی و موجودی پرونده‌ها قرار گرفتند.

مسئولان ارشد قوه قضاییه همچنین ضمن دیدار با قضات و کارکنان شعب اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، دستورات لازم را به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم صادر کردند.

شایان ذکر است: در جریان این بازدید، مسئولان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های این دادسرا ارائه کردند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *