گفت‌وگو|

دادستان اصفهان: دوره آموزش ضابطین قضایی برای ۲۰۰ نفر از نیروهای فراجا اصفهان برگزار می‌شود

9:00 - 28 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۲۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان اصفهان: دوره آموزش ضابطین قضایی برای ۲۰۰ نفر از نیروهای فراجا اصفهان برگزار می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از برگزاری دوره آموزش ضابطین قضایی برای فرماندهان و افسران یگان ویژه فراجا استان خبر داد.

 سید محمد موسویان در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: آموزش ضابطین قضایی در اصفهان با توجه به تکلیف قانونی دادستانی در موضوع مواد ۳۰ و ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری و با هدف آشنایی ضابطین با تکلیف قانونی خویش در کشف و تعقیب جرایم، رعایت حقوق شهروندی و انجام هر چه بهتر دستورات قضایی و به نتیجه رساندن پرونده‌های قضایی، ضروری و از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است.

آموزش نقش سازنده‌ای در ارتقا سطح عملکرد‌ها دارد

وی ادامه داد: آموزش در همه حال نقش سازنده‌ای در ارتقا سطح عملکرد‌ها دارد و با اجرای این قبیل آموزش‌های راهبردی، ضمن پاسخ به ابهامات و سؤالات، فرآیند‌ها و سازوکار‌ها نیز در یک مسیر تعریف شده قرار می‌گیرد.

 دوره آموزش ضابطین قضایی برای ۲۰۰ نفر از فرماندهان و افسران فراجا

موسویان با اشاره به برگزاری دوره آموزش ضابطین قضایی برای ۲۰۰ نفر از فرماندهان و افسران فراجا اصفهان افزود: در این کارگاه آموزشی مباحثی از قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲، قانون احترام به آزادی‌های مشروع و حفظ حقوق شهروندی و بخش‌هایی از قانون مجازات جرایم نیرو‌های مسلح بررسی و آموزش داده شد.

سال قبل ۲۳۴ دوره آموزشی بدو و حین خدمت برگزار شد

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در پایان ضمن تقدیر از معاونت نظارت بر ضابطین دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۶ هزار ضابط خاص و عام در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و تعداد ۲۳۴ دوره آموزشی بدو و حین خدمت برگزار شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *