رئیس کل دادگستری اصفهان: اردستان یکی از حوزه‌های قضایی استان با کمترین اطاله دادرسی است

18:32 - 30 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۱۴۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان: اردستان یکی از حوزه‌های قضایی استان با کمترین اطاله دادرسی است
رئیس کل دادگستری اصفهان با اشاره به اینکه روند خدمت‌رسانی در حوزه قضایی اردستان مطلوب است، گفت: این حوزه‌های قضایی کمترین اطاله دادرسی در سطح استان را داراست.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری در ادامه دور سوم بازدید‌های سرزده از حوزه‌های قضایی استان اصفهان، به اتفاق تنی چند از معاونان خود از حوزه قضایی اردستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعین قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید از رضایت بخش بودن روند خدمت‌رسانی در دادگستری اردستان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، تخصیص ۱۶ نیروی اداری و یک نیروی قضایی و همچنین تلاش رئیس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان در حوزه قضایی اردستان، روند خدمت‌رسانی در این حوزه مطلوب است به نحوی که این حوزه یکی از حوزه‌های قضایی استان با کمترین اطاله دادرسی به‌شمار می‌آید.

رئیس کل دادگستری اصفهان همچنین از دریافت مجوز توسعه فضای فیزیکی دادگستری این شهرستان در سال جاری خبر داد.

وی تصریح کرد: آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف اردستان آمار مطلوبی نیست و با توجه به روحیه مهرورزی و نوع‌دوستی مردم این منطقه باید با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت‌های افراد معتمد و ریش‌سپید و شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی، میزان صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف اردستان را افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری در پایان بر لزوم تقویت شورای حل اختلاف اردستان به منظور بهره‌جویی از ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و مردمی این شهرستان در افزایش هرچه بیشتر آمار صلح و سازش تاکید کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اصفهان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *