تارتار: حداقل ۲ - ۳ بازیکن ملوان باید در تیم ملی باشند

23:07 - 27 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۵۰۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تارتار: حداقل ۲ - ۳ بازیکن ملوان باید در تیم ملی باشند
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: توانستیم قبل از عید یک عیدی خوبی به هوادارانمان بدهیم.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار سرمربی ملوان پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: پایان سال است و جا دارد از همه عزیزان تشکر داشته باشم از همه عزیزانی که حضور دارند و یا اینکه عزیزانی که الان اینجا حضور ندارند، ولی همراه ما بودند همیشه فضای خوبی اینجا حاکم بود و تشکر می‌کنم.

تارتار با اشاره به هواداران باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: تشکر ویژه می‌کنم از هواداران تیم ملوان از زمانی که ما اینجا هستیم به ما کمک کردند، همراه ما بودند و خدا شکر می‌کنم که توانستیم قبل از عید یک عیدی خوبی به هوادارانمان بدهیم، و دوست داشتم که قبل از عید هواداران خوشحال باشند و درختکن هم به بازیکنان گفتم که باید امشب هوادارانمان جشن بگیرند.

وی با اشاره به سال نو گفت: پیشاپیش سال جدید را تبریک می‌گویم به همه مردم کشورمان انشالله سال خوب و پربرکتی باشد برایشان توام با موفقیت باشد.

سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به بازی گفت: واقعاً بازی جذابی بود، با اینکه یک گل داشت، ولی موقعیت‌های بسیار خوبی روی هر دو دروازه خلق شد، ما هم دو سه مورد باید بگویم خوش شانس بودیم و دروازه‌بانمان خوب عمل کرد و البته توپ‌هایی که تبدیل به موقعیت شد اتفاقی بود که موقعیت ایجاد می‌شد برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و خوش شانس بودیم و هم دروازه‌بانمان و هم دفاع ما خوب عمل کردند.

مهدی تارتار با اشاره به موقعیت‌های بازی گفت: توانستیم از یکی از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم، و در ادامه هم نتیجه را حفظ کردیم، واقعاً نتیجه خیلی خوبی بود بعد از باختی که داشتیم امیدوارم در سال جدید هم این روند را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به خبرنگاری در مورد گره خوردن بازی در بازی گذشته مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان گفت: این به دلیل شناختی است که تیم‌ها نسبت به ملوان پیدا کردند و در نیم فصل اول تیم‌ها شناخت زیادی نسبت به همدیگر نداشتند، دوباره برگشت است و همه تیم‌ها آنالیز‌های خوبی دارند و استرس‌هایی که وجود دارد و این ورزشگاه و با این جو ترسناک است، چه برای حریف و چه برای تیم ما، رضا جعفری موقعیت تک به تک را تبدیل به گل نکرد در شروع بازی در دقیقه ۱۰ بود و طبیعی هست، چون کار سخت شده است و همه تیم‌ها به چشم مدعی به تیم ما نگاه می‌کنند و به قول بعضی از دوست‌هایمان ما ملوان دهه شصتی هستیم.

سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه این ملوان واقعاً ترسناک شده است افزود: تیم‌ها می‌آیند که به ما نبازند، کار را برایمان سخت می‌کنند اگر بازتر بازی کنند کار برای من راحت‌تر خواهد شد، ولی خدا را شکر توانستیم نسبت به دوره رفت حتی دو الی سه امتیاز بیشتر بگیریم.

وی با بیان اینکه از ۶ بازی گذشته مان ۱۱ امتیاز کسب کردیم و افزود: نسبت به دور رفت فکر می‌کنم دو سه امتیازی بیشتر گرفته باشیم و این نشان می‌دهد که روندمان رو به رشد است و امیدواریم بتوانیم همین‌طور ادامه دهیم.

تارتار با در پاسخ به این سوال که بازی دادن بازیکنان جدیدی که از پرسپولیس آمده‌اند و چالشی که برای سرمربی ایجاد می‌کند افزود: من واقعاً استقبال می‌کنم، کاملا حرف شما فنی بود، ما تغییر سیستم هم داشتیم از سه هافبک مرکزی تبدیل شدیم به دو هافبک و از دو مهاجم تبدیل شدیم به سه مهاجم و این تغییر به ما کمک خواهد کرد که اگر بازی گره خورد تغییر بدهیم.

سرمربی ملوان با اشاره به نیم فصل دوم گفت: الان دستمان بازتر شده است و من از این بابت خوشحالم، ولی اینکه زیر سوال بروم من اصلاً قبول ندارم و من در فلسفه کاری‌ام فقط موفقیت تیم برایم اهمیت دارد و تمام تمرکزم روی تیم و نتیجه گرفتن است و سعی می‌کنم بهترین نفرات را در شروع بگذارم و برخی مواقع کار به شکلی پیش می‌رود که نیاز است که تغییر سیستم بدهیم به نظرم برای تیم ما خیلی خوب است.

مهدی تاتار با اشاره به تغییر سبک بازی ملوان در بازی‌های اخیر افزود: این به دلیل شناخت تیم‌ها از ما است و اگر پدرام قاضی‌پور را آزاد بگذارند هر بازی گل خواهد زد، و تیم ما را آنالیز می‌کنند و بازیکن‌های شاخصمان را کنترل می‌کنند، باید با تلاش بیشتر آن روند خودشان را حفظ کنند و بازیکنانی که الان در افت هستند یکی از آن‌ها پدرام قاضی‌پور است که باید با تلاش بیشتر و تحرک بیشتر راهکار‌های که ما برایشان در نظر می‌گیریم از این شرایط خارج شوند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اعلام لیست تیم ملی و حضور بازیکنان ملوان در آن گفت: به نظر من بازیکنان ملوان استحقاق را دارند اگر بخوان ملوان را نسبت به گذشته آنالیز کنند و پیشرفتی که داشته نسبت به سال‌های گذشته باید از این بازیکنان به تیم ملی دعوت کنند، چون ما پیشرفت زیادی در جدول رده‌بندی داشتیم و این نشان دهنده این است که بازیکنان با کیفیتی داریم، به نظر من باید حداقل ۲ الی سه بازیکن در تیم ملی داشته باشیم و نگاه منصفانه‌ای به تیم ما داشته باشند.

تارتار با اشاره به مسابقات جام حذفی گفت: ما جام حذفی را جدی گرفته‌ایم و واقعاً حریف‌های لیگ یکی کار را برای رقبا سخت می‌کنند و نباید دست کم بگیریم تا بتوانیم از این مرحله نیز عبور کنیم.

سرمربی ملوان با اشاره به تیم بانوان ملوان بندرانزلی گفت: واقعا باید به این تیم دست مریزاد گفت، تیم بانوان ملوان امسال فوق العاده بود و تا همین جا هم بهترین عملکرد را داشتند نسبت به سال‌های گذشته، از تمام خانم‌های گیلانی خواهش می‌کنم برای دیدار فردا این تیم را تنها نگذارند، واقعا به وجود تک تک این هواداران نیاز است، چون تیم حریف یکی از تیم‌های پرقدرت لیگ بانوان است و اگر هواداران استقبال خوبی داشته باشند فکر می‌کنم تیم بانوان بتواند فردا موفق شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *