وزیر آموزش و پرورش: موضوع فلسطین، ایثار و شهادت در اولویت برنامه‌ها است

14:29 - 24 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۵۲۷
وزیر آموزش و پرورش: موضوع فلسطین، ایثار و شهادت در اولویت برنامه‌ها است
وزیر آموزش و پرورش در دیدار با رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، گفت: موضوع فلسطین، ایثار و شهادت در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

خبرگزاری میزان- محمد حسن اختری در دیدار با وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه با توجه به جمعیت بسیار فرهنگیان و دانش آموزان و گستردگی فعالیت از نقش بسیار مهمی در گسترش و تبیین موضع فلسطین دارد و با توجه به اهمیت تقویت جبهه مقاومت باید طرح‌های این حوزه در این وزارتخانه با جدیت پیگیری شود.

اهمیت آموزش ضمن خدمت برای فرهنگیان و برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی در حوزه مقاومت و فلسطین در شرایط کنونی

وی افزود: طرح‌هایی از جمله برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای فرهنگیان، برگزاری مسابقات هنری و نقاشی، برگزاری اردو‌های دانش آموزی با موضوع فلسطین در مقطع حساس کنونی بسیار موثر است، همچنین برگزاری همایش‌های استانی توسط آموزش و پرورش در سراسر کشور هم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: اکنون به نیروی انسانی قوی، متدین، جهادگر و پایبند در وزارت آموزش و پرورش برای فعالیت در حوزه فلسطین داریم.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار گفت: اکنون پویش‌های بسیار خوبی در سطوح مختلف وزارت آموزش و پرورش با موضوع فلسطین، ایثار و شهادت راه اندازی شده است که در حال پیگیری است، دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای معلمان با موضوع فلسطین طراحی شده است که با رتبه بندی معلمان نیز مرتبط است و ستاد بهسازی وزارتخانه این موضوع را در حیطه صلاحیت‌های عمومی پیگیری می‌کند.

وی افزود: مفهوم کلان مقاومت، ایثار و شهادت تیتر اول فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش است که در سند تحول نیز به آن اشاره شده است که این موضوع نشان دهنده اهمیت موضوع و تبیین آن است.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری و وزیر آموزش و پرورش در پایان بر اهمیت مشارکت و فعالیت‌های مشترک تاکید کردند تا در قالب طرح‌های مشترک فعالیت‌های موثری را در حوزه مقاومت و فلسطین انجام دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *